برترین خودروهای 2021

بررسی ۱۰ تا از برترین خودروهای ۲۰۲۱

برترین خودروهای جهان لزوماً نباید گران‌ترین آن‌ها باشند اما امکانات رفاهی، قدرت موتور و تجربه رانندگی، لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ در جهان را تغییر می‌دهد. ما در این مقاله به بررسی برترین خودروهای ۲۰۲۱ می‌پردازیم:

۲۰۲۲ Hyundai Elantra

پس از یک تغییر چشمگیر در سال گذشته، هیوندای النترا مجدداً خود را به‌عنوان یک سدان کامپکت پیشرو معرفی کرد. یکی از بزرگ‌ترین کابینهای کلاس خود، ویژگی‌های استاندارد سخاوتمندانه و موتورهای بسیار متنوع، ازجمله مدل‌های عملکردی و هیبریدی را ارائه می‌دهد. هیوندای النترا یک خودرو ۵ نفره است که در ۶ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک SEL IVT است که از ۲۲،۱۲۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور ۲٫۰ لیتری I4 و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • کابین داخلی بزرگ‌تر از رقبا
  • ویژگی‌های ایمنی عالی استاندارد
  • گارانتی عالی

نقاط منفی خودرو:

  • فاقد سبک بدنه چندمنظوره هاچ بک است
  • نقطه اتصال Wi-Fi در دسترس نیست

 

ارزیابی کلی هیوندای النترا در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ :

هیوندای النترا با ترکیب ظاهر زیبا، جادار بودن شگفت‌انگیز و ارزش فوق‌العاده، در بخش رقابتی سدان کامپکت متمایز می‌شود. این خودرو بین خودروهای کوچک و جمع‌وجور هیوندای اکسنت و هیوندای سوناتای متوسط ​​در ترکیب خودروسازان کره جنوبی قرارگرفته است. درحالی‌که موتور استاندارد ۴ سیلندر Elantra تعادل خوبی ازنظر عملکرد و صرفه‌جویی را ارائه می‌دهد، خریداران همچنین می‌توانند یکی از دو مدل هیبریدی موجود را انتخاب کنند که ۵۰ مایل بر کیلوگرم به بالا امتیازدارند. علاقه‌مندان به رانندگی دو مدل اسپرت تر انتخاب کرده‌اند: N خط ۲۰۱ اسب بخار و Elantra N 276 اسب بخار، که برای سال ۲۰۲۲ جدید است. همه خودروهای Elantra مجموعه‌ای سخاوتمندانه از فناوری ایمنی دریافت می‌کنند. Elantra فضای داخلی بیشتری نسبت به سایر خودروهای هم‌رده خود دارد. بااین‌حال، برخلاف تویوتا کرولا و هوندا سیویک، به‌عنوان هاچ بک در دسترس نیست.

برترین خودروهای 2021

۲۰۲۲ Honda Civic

هوندا سیویک ۲۰۲۲ جدیدترین ریمیکس مواد اولیه‌ای را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از محبوب‌ترین خودروهای آمریکا در دهه‌های اخیر و یکی از برترین خودروهای ۲۰۲۱ تبدیل کرده است. هیچ‌چیز به طرز شگفت‌انگیزی جدید نیست، اما این سیویک پیشرفت‌های کافی را دارد تا بتواند برتری خود را در برابر رقابت قرار دهد. هوندا سیویک یک خودرو ۵ نفره است که در ۴ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک Sport Sedan CVT است که از ۲۴،۱۱۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور ۲٫۰ لیتری I4 و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • موتورهای قوی و کارآمد
  • فضای داخلی مجلل

نقاط منفی خودرو:

  • بدون مدل ترکیبی
  • مدل‌های هاچ بک بعداً وارد بازار می‌شوند

ارزیابی کلی:

هوندا سیویک سال‌ها یکی از پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا بوده است. تمام برگ خریدهای مهم اقتصادی، قابلیت اطمینان، راحتی و ایمنی که خریداران در یک ماشین جمع‌وجور می‌خواهند را فراهم می‌کند.

سال‌هاست که سدانهای جمع‌وجور و هاچ بک بزرگ‌تر شده‌اند، اما سیویک جدید برای ۲۰۲۲، هنوز هم به‌عنوان یکی از برترین خودروهای ۲۰۲۱ آن‌چنان بزرگ نیست. طول آن کمتر از ۲ اینچ نسبت به نسل قبلی است و دقیقاً همان ارتفاع نسل قبلی دارد. به نظر می‌رسد این ابعاد مناسب است زیرا اکثر خودروهای جمع‌وجور تقریباً آن‌ها را تقلید می‌کنند. از رقبای اصلی این بخش می‌توان به تویوتا کرولا، نیسان سنترا و هیوندای النترا اشاره کرد. شرکت‌های آسیایی بسیار موفق بوده‌اند، آن‌ها در حال حاضر هیچ رقیب واقعی ندارند و تنها یکی از آن‌ها از اروپا است: فولکس‌واگن جتا. سیویک همانند رقبای خود پنج بزرگ‌سال را در خود جای می‌دهد، اما با داشتن چهار سرنشین راحت‌تر است. این خودرو در حال حاضر تنها به‌عنوان یک سدان در دسترس است، اما مدل‌های هاچ بک و پرفورمنس آن به‌زودی عرضه می‌شود و بعید نیست آن‌ها هم در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ جای بگیرند.

۲۰۲۱ Honda Accord

هوندا آکورد ۲۰۲۱ به دلیل حس راحتی در جاده، فضای داخلی جادار و طراحی منحصربه‌فرد و موتورهای کارآمد در بین خودروهای سدان متوسط ​​پیشرو است. اگر به دنبال یک سدان سایز متوسط ​​هستید، آکورد از برترین خودروهای ۲۰۲۱ را فراموش نکنید! هوندا آکورد یک خودرو ۵ نفره است که در ۹ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک آن Sport 1.5T CVT است که از ۲۸,۴۴۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور ۱٫۵ لیتری I4 توربو و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • سواری و هندلینگ استثنایی
  • کابین جادار و صندوق‌عقب جادار
  • نسخه هیبریدی موجود با مصرف سوخت عالی

نقاط منفی خودرو:

  • گزینه چهارچرخ محرک وجود ندارد
  • موتور پایه با گیربکس کمتر مطلوبی جفت شده است
  • انتخاب دنده با دکمه دست‌وپا گیر است

ارزیابی کلی:

هوندا آکورد تقریباً از ابتدای عرضه این مدل در صدر لیست سدان های متوسط ​​و یا نزدیک آن حکمرانی کرده است و آکورد امروزی نیز با همان استاندارد بالا اجرا می‌شود. دو موتور بنزینی و یک هیبرید جرقه زن سوخت ارائه می‌شود. نسل فعلی آکورد شکل براق‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد. فضای سرنشینان فدای سبک نمی‌شود، زیرا کابین و صندوق‌عقب یکی از جادارترین قسمت‌ها هستند. فضای داخلی آکورد مانند برخی دیگر از برترین خودروهای ۲۰۲۱ لوکس نیست، اما کیفیت آن مشهود است.

۲۰۲۱ Volvo V60

خودروساز سوئدی ولوو به دلیل ساختن اتومبیل‌های راحت با تمرکز بر ایمنی شهرت دارد. این رویکرد آن را در بین خانواده‌ها محبوب کرده است. ظاهر بدنه براق آن نسبت به مسافران معمولی شما بسیار باکیفیت به نظر می‌رسد، با نمای داخلی زیبا که بر طراحی اسکاندیناوی تأکید می‌کند. دسترسی به Apple CarPlay و WiFi برای شاد نگه‌داشتن بچه‌ها وجود دارد و شاید این خودرو از برترین خودروهای ۲۰۲۱ برای کودکان باشد! ولوو V60 یک خودرو ۵ نفره است که در ۴ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک T5 Inscription FWD است که از ۴۷،۴۹۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور ۲٫۰ لیتری I4 تور بو و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • ظاهر لوکس
  • رانندگی ایمن و راحت
  • فناوری ایمنی چشمگیر
  • مصرف سوخت عالی

نقاط منفی خودرو:

  • رانندگی برخی از رقبایش اسپرت تر است
  • سیستم چهارچرخ محرک در اکثر تریم ها موجود نیست
  • فضای داخل کابین محدود است

ارزیابی کلی:

ولوو V60، یک خودروی فوق‌العاده عالی برای رانندگی و فوق‌العاده راحت، جایگزینی وسوسه‌انگیز برای سایر شاسی بلندها است. فضای داخلی جادار و لوازم باکیفیت بالا به شما حس یک خودروی لوکس واقعی را می‌دهد، باصرفه جویی در مصرف سوخت یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. برخی از رقبای این خودرو در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ بزرگ‌تر و لوکس‌تر هستند. بااین‌حال، باقیمت مناسب V60، شما یک واگن خانوادگی شیک و جمع‌وجور دریافت می‌کنید که می‌تواند همه را راضی نگه دارد.

 Karma Revero GT

سدان Karma Revero GT از دو مفهوم به‌ظاهر مخالف پایداری محیط‌ زیست و ظاهر لوکس فوق‌العاده استفاده می‌کند و آن‌ها را در یک ماشین جذاب و منحصربه‌فرد ترکیب می‌کند تا در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ قرار بگیرد. پیشرانه پلاگین هیبریدی آن می‌تواند تا ۸۰ مایل بدون قطره گاز حرکت کند. سقف خورشیدی در روزهای آفتابی محدوده رانندگی بیشتری را ارائه می‌دهد. کارماس در کالیفرنیا ساخته‌شده است و با استفاده از مواد با منبع پایدار، چرم‌های کم‌رنگ و صفحه‌های لمسی احساس زیبایی می‌دهد. Karma Revero GT یک خودرو ۴ نفره است که در ۱ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک سدان است که از ۱۴۶،۶۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای موتور Plug-Hybrid 1.5L I3 Turbo و درایو عقب است.

نقاط مثبت خودرو:

  • پیشرانه قدرتمند و همه‌کاره سریع شتاب می‌گیرد
  • کابین لوکس
  • یکی از کمیاب‌ترین و منحصربه‌فردترین خودروهای جدید

نقاط منفی خودرو:

  • قیمت شروع بالاتر از بسیاری از خودروهای لوکس است
  • فاقد برد الکتریکی و فناوری راننده رقبا است
  • صندلی عقب برای یک سدان فول سایز درجه‌یک کوچک است

ارزیابی کلی:

کارما همیشه در مورد ساخت اتومبیل مسیر خود را طی کرده است. این امر باعث شده است که خودروساز کالیفرنیا تعدادی از هیجان‌انگیزترین خودروهای بازار را تولید کند. Karma Revero GT جدیدترین رویکرد منحصربه‌فرد این برند است. خریداران می‌توانند Revero GT خود را بر اساس مشخصات خود پیکربندی کرده و تضمین کنند که خودروی کمیاب آن‌ها در نوع خود منحصربه‌فرد است. برخی از تلاش‌های Karma برای تبدیل‌شدن به یک خودروی لوکس و دوست‌داشتنی، مانند صندلی عقب و اتاق بار هنوز هم آن‌چنان جذاب نیستند. اما خودروی کارما تلاش خود را برای ارائه خدمات به مخاطبان منتخب از افرادی ادامه می‌دهد که خواهان یک رانندگی جذاب و منحصربه‌فرد هستند، همین ویژگی این خودرو باعث می‌شود در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ قرار بگیرد.

Toyota Prius Prime

تویوتا پریوس پرایم یک هاچ بک پلاگین هیبریدی بر اساس تویوتا پریوس است. پریوس پرایم که یک ماشین کاربردی برای رانندگی روزمره است، می‌تواند به ۵۵ مایل بر دقیقه در رانندگی در شهر برسد، علاوه بر این ۲۵ کیلومتر برد تمام برقی دارد. صندلی‌های گرم شونده استاندارد هستند و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی راننده نیز وجود دارد. برخی از رقبا سرعت بیشتری دارند و فضای بیشتری را برای صندلی‌های عقب ارائه می‌دهند، اما شهرت تویوتا در مورد قابلیت اطمینان به Prius Prime کمک می‌کند تا یکی از برترین خودروهای ۲۰۲۱ باشد. تویوتا پریوس پرایم یک خودرو ۵ نفره است که در ۳ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک XLE است که از ۳۱،۰۲۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور Plug-In Hybrid 1.8L I4 و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • راندمان سوخت فوق‌العاده
  • لیست چشمگیر امکانات رفاهی استاندارد
  • شهرت تویوتا برای ایمنی در رانندگی

نقاط منفی خودرو:

  • رانندگی در برخی از رقبا مقرون‌به‌صرفه تر و سرگرم‌کننده‌تر است
  • باتری کمی فضای صندوق را می‌خورد

 

ارزیابی کلی:

تویوتا پریوس پرایم همه مشتریان فوق‌العاده کارآمد را در رابطه با پریوس معمولی دوست دارد و برای اندازه‌گیری خوب از مسافت ۲۵ مایل برد الکتریکی استفاده می‌کند. برخی از رقبا قابلیت‌های مشابهی را باقیمت کمتر ارائه می‌دهند، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند بااعتبار Prius Prime به دلیل قابلیت اطمینان و مجموعه وسایل ایمنی پیشرفته مطابقت داشته باشند. بااین‌وجود، یک هاچ بک استاندارد پریوس ارزان‌تر است و به همان اندازه برای رانندگی روزانه مناسب است.

خودرو

Volvo S60 Recharge

ولوو اعلام کرده است که همه خودروها و SUV های خود را در سال‌های آینده به پلتفرم‌های هیبریدی و برقی منتقل می‌کند و S60 Recharge هسته اصلی این مأموریت است که باعث شده است در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ قرار بگیرد. ولوو سدان پیچیده متوسط ​​خود را می‌گیرد و یک پیشرانه پلاگین به آن می‌دهد که می‌تواند با گاز یا برق‌کار کند. و با ۴۰۰ اسب بخار قدرت، این‌یک سدان اسپرت برای عصر مدرن است. Volvo S60 Recharge یک خودرو ۵ نفره است که در ۴ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک Inscription است که از ۵۱،۶۹۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور Plug-In Hybrid 2.0L I4 S/C و تور بو و درایو تمام چرخ است.

نقاط مثبت خودرو:

  • شتاب سریع
  • چهارچرخ محرک استاندارد
  • مصرف سوخت عالی

نقاط منفی خودرو:

  • برد الکتریکی متوسط
  • اضافه شدن گزینه‌ها باعث بالاتر رفتن قیمت آن می‌شود.

ارزیابی کلی:

ممکن است این خودرو دارای بیشترین برد الکتریکی در کلاس خود نباشد، اما Volvo S60 Recharge یکی از جذاب‌ترین شرکت‌کنندگان در جهان ترکیبی است. از پلت فرم متوسط ​​ولوو استفاده می‌کند و مصرف سوخت را بدون مانع عملکرد افزایش می‌دهد. سیستم چهارچرخ محرک استاندارد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی را ارائه می‌دهد.

Honda Insight

هوندا اینسایت زیبا به رانندگان کمک می‌کند تا در پمپ‌بنزین در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و در رانندگی مختلط تا ۵۲ مایل بر کیلوگرم در ساعت برسند همین ویژگی کافی است تا آن را در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ ببینیم. سدان هیبریدی جمع‌وجور باکیفیت ساخت و هندلینگ اسپرت باشهرت هوندا همراه می‌شود. بااین‌حال، پیشرانه اینسایت هنوز هم مصرف سوخت را در سرعت‌بالا ارزیابی می‌کند. در داخل، کابین مجهز به فناوری اطلاعات و سرگرمی و ایمنی مدرن است و فضای زیادی برای یک خانواده چهار نفره در نظر گرفته‌شده است. هوندا اینسایت یک خودرو ۵ نفره است که در ۲ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک EX است که از ۲۶،۲۲۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور هیبرید ۱٫۵L I4 و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • راندمان سوخت فوق‌العاده
  • بسیاری از ویژگی‌های استاندارد نسبت به قیمت
  • فضای داخلی و بار عالی

نقاط منفی خودرو:

  • برخی از رقبا دارای ظاهر جدیدتری در اتاقک هستند
  • می‌تواند رانندگی اسپرت تری داشته باشد
  • فاقد برخی امکانات رفاهی پیشرفته است

ارزیابی کلی:

هوندا اینسایت با کابین راحت، فناوری ایمنی استاندارد و قیمت اولیه پایین، یک خودروی هیبریدی فریبنده برای رانندگان، مسافران و خانواده‌های کوچک است. فاقد نام Civic و Accord است، اما Insight یک انتخاب عملی با رفتار رانندگی آرام است. پیشرانه اقتصادی آن مسافت پیموده شده گاز را برمی‌گرداند و هوندا بسیاری از جنبه‌های سودمند را به خریداران ارائه می‌دهد تا به آن‌ها در سهولت رانندگی روزانه کمک کنند.

۲۰۲۱ Toyota Avalon

فضای داخلی جادار و راحت با اتاق برای پنج مسافر، تویوتا آوالون را به یک کروزر ایده آل بزرگراه تبدیل کرده است. هیبرید موجود مقرون‌به‌صرفه تر است، اما قیمت اولیه بالا می‌تواند Avalon را برای کسانی که بودجه محدودی دارند، دور از دسترس قرار دهد. تویوتا آوالون یک خودرو ۵ نفره است که در ۸ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک Hybrid Limited FWD است که از ۴۴،۴۲۵ دلار شروع می‌شود و دارای موتور Hybrid 2.5L I4 و جلو چرخ محرک است.

نقاط مثبت خودرو:

  • سواری آرام و راحت
  • صندلی عقب روکش‌دار
  • صندوق‌عقب جادار

نقاط منفی خودرو:

  • قیمت شروع بالا برای یک برند غیر لوکس
  • ظاهر اسپرت ندارد

ارزیابی کلی:

تویوتا آوالون یک سدان فول سایز است که برای پنج نفر جا دارد. کسانی که تویوتا کمری را کمی کوچک می‌دانند، آوالون را جایگزین جادارتر و راحت‌تری خواهند یافت. این سواری، فضای زیادی برای سرنشینان عقب دارد و یکی از برترین خودروهای ۲۰۲۱ برای خانواده‌هاست. طیف وسیعی از تریم ها ازجمله سه نوع هیبریدی وجود دارد. اطلاعات سرگرمی شامل اتصال گوشی‌های هوشمند و صفحه لمسی بزرگ است. همچنین یک لیست طولانی از ویژگی‌های ایمنی استاندارد دارد. فضای داخلی برای تویوتا بسیار گران‌قیمت است. این خودرو لوکس نیست، اما جلوه‌های چوبی و چرمی در بدنه‌های فوقانی آن را خاص می‌کند. ظاهر بیرونی خشن آن ممکن است برای برخی جالب نباشد، اما به Avalon کمک می‌کند تا از دیگران متمایز شود.

۲۰۲۱ Volkswagen Jetta

فولکس‌واگن جتا ۲۰۲۱ یک انتخاب عالی برای خریدارانی است که به دنبال یک سدان اروپایی باقیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای اتاق ۵ نفره هستند. فولکس‌واگن جتا یک خودروی ۵ نفره است که در ۷ سطح تریم عرضه می‌شود. محبوب‌ترین سبک S Automatic است که از ۲۰،۷۹۰ دلار شروع می‌شود و دارای موتور ۱٫۴ لیتری I4 تور بو و درایو جلو است.

نقاط مثبت خودرو:

  • سواری و هندلینگ جذاب
  • مصرف سوخت کم
  • شتاب سریع دارد

نقاط منفی خودرو:

  • تریم های پایین فاقد ظرافت داخلی و ویژگی‌های کمک‌راننده هستند

ارزیابی کلی:

فولکس‌واگن اعلام کرد تولید سدان فولکس‌واگن پاسات متوسط ​​در ایالات‌متحده را متوقف می‌کند تا جا برای تولید شاسی‌بلند کراس اوور برقی فولکس واگن ID.4 ایجاد شود. بنابراین، Jetta جمع‌وجور تنها سدان باقی‌مانده در خط تولید خودروهای آلمانی است که در لیست برترین خودروهای ۲۰۲۱ دیده می‌شود. حتی با افزایش سریع فروش SUV، Jetta سال‌ها پرفروش‌ترین سدان فولکس‌واگن بوده است.

نسخه فعلی Jetta برای مدل سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این خودرو از ظاهر هیجان‌انگیز هیوندای النترا، مواد داخلی بالا و محرک چهارچرخ محرک مزدا ۳ و صرفه‌جویی در مصرف سوخت تویوتا کرولا هیبرید شبیه تویوتا پریوس برخوردار نیست. بااین‌حال، این‌یک تجربه رانندگی منحصربه‌فرد را در یک سدان محرک در داخل و مرتب در خارج ارائه می‌دهد. اندازه کوچک آن همچنین باعث می‌شود که بتوانید در محیط‌های شلوغ شهری مانور دهید.

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی