پر فروش ترین خودروهای 2021

پیشتاز جدول پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ را بشناسید!

پیشتاز جدول پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ را بشناسید!

سال ۲۰۲۰ برای فروش خودروهای جدید سال عجیبی بود، اما ۲۰۲۱ می‌توانست عجیب‌تر باشد و همین‌طور هم شد. عوامل زیادی ازجمله محدودیت موجودی کارخانه‌های خودروسازی به دلیل بیماری همه‌گیر COVID-19 در این زمینه نقش دارند. بااین‌وجود، خریداران در ۲ فصل اول سال به نمایندگی‌ها هجوم آورده‌اند که این حمایت باعث شده است در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته نتایج خوبی در سراسر جهان به دست آید. با چند استثنا قابل‌توجه، بسیاری از مدل‌های پرفروش شاهد افزایش فروش بودند و ما ۲۰  خودرو، کامیون و SUV برتر را به ترتیب تعداد فروش آن‌ها را در فهرست پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ جهان قرار داده‌ایم تا اگر قصد خرید خودرو دارید و منتظر اجرایی شدن طرح آزادسازی واردات خودرو به ایران هستید، پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ را در اولویت خود قرار دهید.

 

پر فروش ترین خودروهای 2021

  1. نیسان سنترا (۱۱۰،۸۲۱ دستگاه فروخته‌شده)

سدان کامپکت نیسان در سال ۲۰۲۰ عملکرد ضعیفی داشت، اما اکنون‌که این مدل دوباره طراحی‌شده و بهبودیافته است، اوضاع رو به بهبود است. فروش این خودرو نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است و حتی در سه‌ماهه اول سال از فروش برادر بزرگ خود به نام Altima در فروش پیشی گرفته است!

 

  1. هوندا پایلوت (۱۱۴،۶۶۷ دستگاه فروخته‌شده)

شاسی‌بلند سه ردیف هوندا به لطف تعداد بالای موجودی آن‌که در سه‌ماهه اول سال گذشته ۲۷ درصد افزایش‌یافته بود، اکنون در ردیف پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ قرار دارد. این خودرو به‌زودی با خودرویی نوین جایگزین می‌شود، زیرا نسل فعلی از سال ۲۰۱۶ وجود دارد و وقت آن است که از اوج خداحافظی کند!

 

  1. هیوندای توسان (فروش ۱۱۶،۰۴۷ دستگاه فروخته شده)

نسخه جدید ۲۰۲۲ شاسی‌بلند جمع‌وجور هیوندای ظاهری جسورانه دارد و به نظر می‌رسد مشتریان آن را حسابی دیوانه کرده است چراکه فروش این شرکت نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است!

 

  1. سوبارو فارستر (۱۳۲،۲۵۴ دستگاه فروخته‌شده)

اگر محدودیت‌های واردات وجود نداشت، بی‌شک شما هم مانند سایر کشورها از بین همه مدل‌های سوبارو در جاده Forester جدید را بیشتر می‌دیدید، زیرا پرفروش‌ترین مدل این برند است. هرچند فروش این خودرو در مقایسه با سال گذشته در سه فصل اول ۱ درصد کاهش‌یافته است اما هنوز هم در فهرست پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ دیده می‌شود!

 

 

  1. تسلا مدل Y (132،۴۰۰ دستگاه فروخته‌شده)

همه ما ماشین بازان می‌دانیم که تسلا مدل Y یکی از پرفروش‌ترین خودروها در اوایل سال جاری بود. پس طبیعی است که در حال حاضر هم این شرکت در لیست پرفروش‌ترین‌ها جایگاهی کسب کرده است. این آمار با این نکته مهم همراه است که این تعداد برآوردی از Automotive News است، زیرا تسلا آمار فروش ایالات‌متحده را گزارش نمی‌کند. پس تصور کنید اگر تعداد فروش در آمریکا هم اعلام می‌شد قطعاً تسلا یکی از پرچم‌داران فهرست پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ بود!

 

  1. مزدا CX-5 (137،۳۴۳ دستگاه فروخته‌شده)

CX-5 ممکن است پرفروش‌ترین SUV جمع‌وجور نباشد، اما در فهرست ما رتبه برتر را به خود اختصاص داده است. فروش این خودرو در سه فصل اول سال ۲۰۲۱، ۳۲ درصد افزایش‌یافته است و لیاقت این را دارد که در لیست پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۲۱، نامش بدرخشد.

 

  1. هوندا آکورد (۱۵۷،۹۸۸ دستگاه فروخته‌شده)

سدان سایز متوسط پرفروش‌ترین خودروی برند هوندا نیست، زیرا هنوز از رقبای خود تویوتا کمری و سیویک کامپکت هوندا در تعداد فروش پیشی نگرفته است. اما همچنان در سال گذشته ۹ درصد افزایش فروش داشته است و در فهرست پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱، جایگاه خودش را کسب کرده است.

 

  1. ۱۳٫ فورد اکسپلورر (۱۶۰،۱۷۴ دستگاه فروخته‌شده)

اکسپلورر و تویوتا هایلندر در اوایل سال جاری میلادی به دنبال فروش خودرو سه ردیف SUV بودند. اما فورد قطعاً در حال شکست در این مسابقه است چراکه تعداد فروش آن ثابت است. البته در مقایسه با اکسپلورر، فروش هایلندر ۴۷ درصد افزایش‌یافته است!

 

  1. ۱۲٫ جیپ رانگلر (۱۶۴،۷۰۹ دستگاه فروخته‌شده)

ترکیب جیپ رانگلر بسیار متنوع‌تر از همیشه است، به‌ویژه در حال حاضر که از یک دیزل اختیاری، یک V-8 و حتی یک مدل پلاگین هیبریدی استفاده می‌کند. محبوبیت آن نیز با فروش ۱۰ درصدی همچنان بالاست.

 

  1. جیپ گرند چروکی (۱۸۹،۷۲۷ دستگاه فروخته‌شده)

نسل جدیدی از گرند چروکی در حال فروش است که با مدل سه ردیف L شروع می‌شود، اما نسخه دو ردیف فعلی هنوز در دسترس است. یک مدل جدید دو ردیفه به‌زودی از این مدل به بازار عرضه می‌شود، اما در حال حاضر فروش در سه فصل اول سال ۲۴ درصد افزایش‌یافته است و همین مقدار کافی است تا در لیست پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱ باشد.

 

پر فروش ترین خودروهای 2021

  1. تویوتا تاکوما (۲۰۰،۶۳۱ دستگاه فروخته‌شده)

تاکوما از همه رقبای خود با اختلاف زیاد بین کامیون‌های سایز متوسط ​​در این روزها پیشی می‌گیرد. فروش آن در مقایسه با سه فصل اول سال ۲۰۲۰، ۲۳ درصد افزایش‌یافته است و حالا پرفروش‌ترین کامیون سایز متوسط در جهان است.

 

 

  1. هوندا سیویک (۲۱۶،۵۷۵ دستگاه فروخته‌شده)

فروش سیویک در سه‌ماهه اول سال روبه‌ روال بود، اما از زمان فروش مجدد سیویک ۲۰۲۲، فروش آن افزایش‌یافته است. این رقم نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش‌یافته است و کافی است تا هوندا سیویک را از پرفروش‌ترین ماشین‌های ۲۰۲۱ بدانیم.

 

  1. تویوتا کرولا (۲۱۷،۷۲۷ دستگاه فروخته‌شده)

سدان کامپکت تویوتا همچنان شهرت خود را ازنظر قابلیت اطمینان و ایمنی در رانندگی ادامه می‌دهد و اعتماد خریداران به این خودرو باعث شده است فروش آن ۳۱ درصد بالاتر از رقیب خود هوندا سیویک باشد.

 

  1. نیسان روگ (۲۳۴،۶۴۷ دستگاه فروخته‌شده)

Rogue بازطراحی‌شده ۲۰۲۱ بسیار بهتر از نسخه قبلی خود است و اعداد و ارقام نشان‌دهنده پیشرفت مشابه در سال جاری است. فروش آن در سه فصل اول سال میلادی ۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

 

  1. تویوتا کمری (۲۵۶،۷۶۹ دستگاه فروخته‌شده)

اگر چیزی در سلسله مراتب فروش خودرو قطعی باشد، آن جایگاه کمری در رده‌های بالای خودروهای سواری است. این سدان سایز متوسط ​​در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش فروش داشته است، به‌اندازه‌ای که می‌تواند تمام خودروهای این لیست را که نه کامیون هستند و نه شاسی‌بلند، در گردوخاک فروش خود پشت سر بگذارد!

 

پر فروش ترین خودروهای 2021

  1. ۵٫ هوندا CR-V (290،۱۴۰ دستگاه فروخته‌شده)

CR-V نان و کره هوندا است و فروش آن ۲۲ درصد افزایش‌یافته است. اخیراً یک مدل ترکیبی به خط تولید این شرکت پیوسته است که باید منتظر طوفان‌هایی که به پا خواهد کرد باشیم!

 

  1. تویوتا RAV4 (313،۴۴۷ دستگاه فروخته‌شده)

RAV4 از زمانی که عنوان پرفروش‌ترین خودروهای غیر کامیون را به دست آورده است، برتری خود را بر رقبای کراس اوور کامپکت خود روزبه‌روز افزایش می‌دهد. به‌طوری‌که فروش آن در سه‌ماهه اول ۴ درصد افزایش‌یافته و رتبه چهارم پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ جهان را کسب کرده است!

 

  1. شورولت سیلورادو (۴۰۷،۲۶۶ دستگاه فروخته‌شده)

نتایج سیلورادو در سه‌چهارم ابتدایی سال ۲۰۲۱ به‌صورت ترکیبی بود. این خودرو توسط مجموعه کامیون‌های Ram فروخته شد و فروش مدل سبک‌وزن تقریباً ۵ درصد کاهش یافت، اما نسخه HD در مقایسه با سال گذشته پیشرفت کرد و رتبه سوم لیست ما را به دست آورد.

 

  1. وانت Ram (434،۷۷۲ دستگاه فروخته‌شده)

کامیون‌های Ram با افزایش فروش ۸ درصدی، همچنان صعود خود را ادامه می‌دهد. این رقم برای غلبه بر سیلورادو که معمولاً رتبه دوم فروش را در جهان دارد، کافی بود.

 

  1. فورد سری F (534،۸۳۱ دستگاه فروخته‌شده)

مجموعه محبوب پیکاپ های فورد در سال ۲۰۲۱ با یک خط F-150 تازه وارد شد که در حال حاضر شامل یک هیبرید و یک مدل Super Duty به‌روز شده نیز می‌شود. فورد و به‌ویژه F-150 از کمبود ریزتراشه جهانی بسیار آسیب‌دیده‌اند و فروش آن در سه‌ماهه اول ۹ درصد کاهش‌یافته است اما هنوز هم پرفروش‌ترین خودروی جهان در سال ۲۰۲۱ است!

 

این لیست، ممکن است تا پایان سال بارها و بارها تغییر کند، اما آنچه تغییر نمی‌کند امیدواری ماشین دوستان برای واردات این خودروها و تجربه رانندگی با آن‌ها در شهرهای مختلف ایران است. ما هم در زرین کلید امیدواریم تجربه بهترین‌ها را داشته باشید از بهترین خانه و مغازه گرفته تا بهترین خودرو! کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های لازم جهت خریدوفروش خودرو برخوردار شوید.

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی