گرانترین خانه های تهران

لیست گران قیمت ترین خانه های تهران

همان طور که می دانید امروزه قیمت خانه روز به روز در حال افزایش است و اکنون برای برخی از افراد خرید خانه رویا شده است چون بعضی از خانه ها در تهران با قیمت های نجومی به فروش می رسند. معمولا گران قیمت ترین خانه های تهران توسط مشاوران املاک معامله می شوند و افرادی که در بنگاه معاملات ملکی واسطه هستند تاثیر بسزایی در گران شدن و ارزان شدن مسکن دارند. برخی از افراد تمایل دارند تا لیستی از گران قیمت ترین خانه های تهران را در دست داشته باشند و یا بدانند که این خانه ها در کدام مناطق تهران واقع شده اند.

گران ترین و لاکچری ترین خانه های تهران

مفهموم خانه برای بعضی از افراد فراتر از یک چهار دیواری ساده است که بتوان در آن زندگی کرد. طرفداران خانه های چند صد میلیاردی از جمله این افراد هستند. در تهران خانه هایی وجود دارد که به عنوان مسکن های لوکس به شمار می آیند. در بین همین گران ترین خانه ها نیز برخی از آن‌ها جز لوکس ترین ها به حساب می آیند.

اکثر خانه های لوکس و گران قیمت تهران در مناطق یک، دو و سه شهرداری تهران واقع است. این خانه ها در مناطقی همچون نیاوران، صاحب قرانیه، الهیه، جردن، فرشته و سعادت آباد که مناطق مرفه نشین پایتخت حساب می شوند واقع شده اند.

فرمانیه و اقدسیه

یکی از املاکی که در تهران بسیار قیمت بالایی دارد در منطقه فرمانیه واقع شده است. به گفته کارشناسان املاک، این خانه ها با امکانات کامل در اختیار صاحب خانه قرار داده می شود. امکانات این خانه ها شامل سویت مهمان، آفیس جداگانه، سویت رویال، نمای کل تهران، مجهز به سیستم هوشمند، کنترل از طریق تلفن همراه، لابی خصوصی، کافی شاپ، آب نمای سه بعدی و … است.

برج چناران تهران

 

خرید خانه در برج چناران

 

برج چناران از نظر انمنیت و لاکچری بودن برای افراد شیک پسند بسیار توصیه میشود، اما همانطور که میدانید این برج یکی گران قیمت ترین خانه های تهران برای خرید است؛ البته این موضوع طبیعی هم هست چون از یکی از باشکوه ترین برج ها و گران قیمت ترین خانه های تهران واقع در مجتمع پارک است. این برج لوکس در منطقه الهیه در خیابان فرشته قرار دارد. الهیه در شمال غرب تهران واقع شده است و مملو از خانه های گران قیمت است. برج چناران یکی  از لوکس ترین برج های ایران به شمار می آید.

اما ممکن است یک سوال برای شما پیش بیاید که چرا قیمت این برج بسیار بالا است؟ زیرا در این برج از بالاترین تکنولوژی های دنیا استفاده شده است. همچنین جالب است بدانید که ترکیب تکنولوژی و هنر، شاهکاری بی نظیر در معماری آن پدید آورده است.

متراژ خانه های برج چناران بین ۲۰۰ الی ۶۰۰ متر مربع می باشد. برای هر متر از این خانه ها بالغ بر ۱۰ میلیون تومان هزینه شده است. امرزوه هر متر از این خانه ها حداقل با کف قیمت ۱۰۰ میلیون تا ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین برخی از خانه ها در اقدسیه یکی دیگر از خانه های تهران است. این خانه دارای روف گاردن با فرنیش کامل و شومینه معلق و باربکیو است. همچنین آلاچییق چهار فصل از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این خانه ها می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم استخر بزرگسال و استخر کودک از دیکر امکانات این خانه ها می باشد که در بین مولتی میلیاردرهای تهران بسیار طرفدار دارد. این خانه ها از متری ۲۰۰ میلیون به بالا خرید و فروش می شوند.

برج آلتون کورت

 

خرید خانه در برج آلتون کورت

 

یکی دیگر از لوکس ترین و گران قیمت ترین خانه های تهران برج آلتون کورت می باشد. در این برج باند هلکوپتر ساخته شده است. این برج در منطقه نیاوران واقع شده است. در این برج ۶۰ واحد در ۲۴ طبقه واقع شده است. این آپارتمان ها بین ۲۰۰ متر مربع تا ۸۰۰ متر مربع متراژ دارند و با توجه به متراژ آن ها امکانات آن‌ها متنوع می باشد. سازندگان برج آلتون کورد معتقد هستند که این برج دارای بالاترین حد مقاومت در برابر زلزله است. در ساخت دیوارهای داخلی و خارجی این برج که از گران قیمت ترین خانه های تهران است از فولاد ضد زلزله استفاده شده است. جالب است بدانید که سقف این خانه ها دارای عایق صوتی است. در فضای خارجی برج آلتون بافت و منازل طبیعی شگفت انگیزی قرار گرفته است که زیبایی این برج را دو چندان می کند.

امکانات و قیمت خانه های برج آلتون کورت

از مهمترین امکانات برج آلتون کورت می توان به استخر، لابی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روف گاردن، زمین سه طبقه و باند هلکوپتر اشاره کرد. ارزش این خانه ها بر اساس امکاناتی که دارند قیمت گذاری می شوند. اما به طور کلی از متری ۲۲۰ میلیون تومان به بالا این خانه ها معامله می شوند.

برج رومو رزیدنت

 

خرید خانه در برج رومازیدنس تهران

 

برج رومو رزیدنت در شمال شهر تهران واقع شده است. این برج در خیابان کامرانیه قرار دارد. زیر بنای این مجتمع ۴۷ هزار متر مربع می باشد. همچنین این مجتمع دارای ۶۵ واحد مسکونی است. این واحدها در ۱۵ طبقه قرار گرفته است. برج رومورزیدنت سازه فلزی دارد و به خوبی در برابر زلزله مقاوم است. معماری این برج به سبک خانه های اروپایی قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی نئوکلاسیک است که نمای بسیار زیبا و چشم نواز دارد. واحدهای این برج بین ۳۵۰ تا ۶۰۰ مترمربع متراژ دارد که این عدد در پنت هاوس این برج به ۱۴۰۰ متر مربع می رسد. در برج رومورزیدنت علاوه بر مجتمع مسکونی واحدهای تجاری و فضای تفریحی بسیار خوبی نیز قرار دارد. ورودی این برج در خیابان کامرانیه است در حالی که ورودی پارکینگ این برج در خیابان شیوانی قرار گرفته است.

واحدهای برج رومو رزیدنت نیز مانند اکثر برج های گران قیمت دارای کنترل هوشمند دما، نور، موسقی و… است. سینمای سه بعدی مکان های تفریحی، مجموعه استخر و فضای سبز چشم نواز از دیگر امکانات این برج به شمار می رود. قیمت هر متر مربع از این خانه ها به شکل دقیق هنوز مشخص نشده است اما مشاوران املاک هر مترمربع را از ۱۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده اند.

برج رولکس فرمانیه

 

گران قیمت ترین خانه های تهران

 

از گران ترین خانه های تهران برج رولکس است. برخی آن را باشکوه ترین برج تهران می دانند. این برج در شمال شهر تهران در خیابان فرمانیه واقع شده است. منطقه ای که این برج در آن واقع شده است یکی از توسعه یافته ترین شهرهای تهران به شمار می رود.  این برج دارای نمای کلاسیک است و ۱۶ طبقه دارد و شامل ۵۲ واحد مسکونی می شوند. واحدهای برج رولکس فرمانیه بین ۱۳۰ تا ۳۰۰ متر مربع متراژ دارند و دارای جدیدترین امکانات رفاهی و تکنولوژی هستند. ارزش هر متر مربع این خانه ها از کف  ۲۰۰ میلیون تومان قیمت شروع می شود.

سوالات متداول درباره گران ترین خانه های تهران

گران ترین خانه ها در کدام یک از مناطق تهران واقع شده است؟

در مناطق شمال تهران همچون فرمانیه، کامرانیه، شهرک غرب، سعادت آباد و الهیه گران ترین خانه های تهران واقع شده است.

معروف ترین برج های تهران چه نام دارند؟

برج رولکس فرمانیه، برج رومو رزیدنت و برج آلتون کورت از معروف ترین برج های تهران به شمار می آیند.

کف قیمت هر متر مربع گران ترین خانه ها در تهران چقدر است؟

کف قیمت گران ترین خانه ها در تهران از متری ۹۰ میلیون تومان شروع می شود.

گران ترین خانه های تهران دارای چه امکاناتی می باشد؟

استخر، جکوزی، مقاوم سازی در برابر زلزله، روکش طلای شیرآلات، نمای کل شهر تهران و… از جمله امکانات گران ترین خانه های تهران می باشد.

برج رولکس تهران در کدام منطقه واقع شده است؟

برج رولکس تهران در فرمانیه است.  این برج ۵۲ واحد دارد که در ۱۶ طبقه واقع شده است.

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی