بهترین سایت خرید و فروش خودرو

لیست سایت های خرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودرو در ایران بر خلاف دیگر کشورهای دنیا ماشین به نوعی چالش به حساب می آید. خرید و فروش خودرو در ایران با دقت بیشتری انجام می شود و دلیل آن وجود کلاهبرداری های زیاد در این زمینه است و به همین دلیل اطلاع از مراکز قابل اعتماد بسیار مهم است. با توجه به آنلاین شدن بسیاری از بیزینس ها می توانید آگهی های خرید و فروش ملک و خودرو را در سرتاسر وب مشاهده کنید اما موضوع حائز اهمیت این است که آیا این تبلیغات پیش از انتشار کارشناسی شده هستند یا خیر؟

بهترین راه جلوگیری از موارد کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش خودرو این است که با آگاهی و تحقیق مرکز فروش ماشین خود را انتخاب کنید. در واقع همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

دراینجا تیم زرین کلید لیستی از مراکز و سایت های قابل اعتماد در زمینه خرید و فروش ماشین را در اختیار شما قرار می دهد که با آنها از نظر حقوقی می توانید معامله ای امن را تجربه کنید.

سایت خرید و فروش خودرو : سایت زرین کلید

یکی از سایت هایی که فعالیت خود را بر مبنای معاملات حقوقی آغاز نموده است سایت زرین کلید است. زرین کلید یکی از زیر مجموعه های هلدینگ زرین می باشد. از دیگر زیر شاخه های هلدینگ زرین می توان به دفتر حقوقی ” صاحب اندیشه زرین ” و همچنین وب سایت گردشگری ” های هالیدی ” اشاره کرد. شما می توانید برای خرید و فروش خودرو خود از نظر معامله امن با خیالی آسوده با تیم زرین کلید همکاری داشته باشد.

در این سایت تمامی محصولات پیش از انتشار بر روی سایت کارشناسی می شوند. پس از کارشناسی محاسبه قیمت خودرو انجام می گیرد که به صورت رایگان است. شما برای سپردن ماشین خود برای فروش و یا برای خرید خودرو می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید. پس از کارشناسی درخواست شما ثبت و رسیدگی می شود. با سپردن خودرو خود به زرین کلید امکان کلاهبرداری را به صفر می رسانید.

آدرس سایت زرین کلید :  تهران فلکه دوم صادقیه برج افق طبقه ۲ واحد ۲۰۴

شماره تماس سایت زرین کلید : ۰۲۱۴۶۱۱۱۲۱

خرید و فروش خودرو

سایت خرید و فروش خودرو : سایت ایران پلاک

شرکت فراز پلاک ماندگار با برند ایران پلاک شروع به فعالیت نمود و به صورت مجازی اطلاعات خرید و فروش ماشین را نمایش میدهد.

سایت ایران پلاک با تمرکز بر خرید و فروش خودرو اقدام به ارائه تبلیغات خرید و فروش نموده است. در این سایت شما می توانید از اخبار روز و دانستنی های خودرو مطلع شوید. یکی از نکات مثبت این سایت ارائه اپلیکشین نیز هست که کار را برای طرفداران اپلیکیشن ساده نموده است.

درج آگهی در این سایت تعرفه های متفاوتی دارد در واقع شما برای درج یک آگهی اول میتوانید آگهی خود را رایگان ثبت کنید و برای ثبت بیشتر از یک آگهی باید مبلغ تعرفه های ثبت آگهی را پرداخت نمایید.

آدرس ایران پلاک : تهران خیابان بهار بالاتر از خیابان طالقانی کوچه یزدان نیاز پلاک ۲۰

شماره تماس ایران پلاک : ۰۲۱۷۷۶۲۱۷۷۴

سایت خرید و فروش خودرو : سایت دیوار

سایت دیوار به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت نمی کند. اما شما می توانید آگهی خود را در این سایت به صورت رایگان ثبت نمایید. البته هیچ کدام از محصولات کارشناسی نمی شوند و فقط به شما پیشنهاد می شوند. کارشناسی خودرو به عهده خود خریدار می باشد. اما بازدید این سایت بسیار بالاست و شما می توانید از امکانات این سایت استفاده نمایید.

گزارش های زیادی مبتنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار ثبت می شود اما این سایت مسئولیتی بر گردن ندارد و این را در شرایط سایت هم می تواندی ملاحظه نمایید.

سایت دیوار نیز دارای اپلیکیشن می باشد.

تعرفه تبلیغات در این سایت برای چند تبلیغ اول رایگان و سپس برای تبلیغات بیشتر به ازاء هر آگهی باید مبلغ آگهی را پرداخت نمایید.

آدرس سایت دیوار :  تهران سعادت آباد خیابان فرهنگ کوچه پیوند ۲ پلاک ۸ طبقه ۳

شماره تماس سایت دیوار : ۰۲۱۴۳۰۰۰۳۰۰

سایت خرید و فروش خودرو : سایت با ما

از دیگر سایت های شناخته شده در زمینه خرید و فروش خودرو باما است. در این سایت نیز به صورت تخصصی به خودرو پرداخته اند. در سایت با ما می توانید از آخرین قیمت های روز خودرو مطلع شوید. خودرو های صفر و کارکرده را در این سایت مشاهده خواهید کرد. شما می توانید آگهی های خرید و فروش خودرو را در این سایت ثبت کنید که البته به صورت رایگان است.

آدرس سایت باما : تهران سعادت آباد بالاتر از میدان کاج خیابان ششم پلاک ۳۴ واحد ۸

شماره تماس سایت با ما : ۰۲۱۲۲۳۵۳۳۸۶

سایت خرید و فروش خودرو : همراه مکانیک

از سایت های دیگر که می توانید به صورت رایگان در آن آگهی ثبت کنید سایت همراه مکانیک است. در سایت همراه مکانیک خودروها کارشناسی می شوند و قیمت ها محاسبه می شوند. البته در نظر داشته باشید که بخش اعظم فعالیت این سایت بر روی برآورد هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو می باشد. این سایت نیز یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش ماشین به شمار می رود. شما می توانید از اپلیکیشن همراه مکانیک نیز استفاده نمایید.

آدرس همراه مکانیک : تهران شهرک غرب خیابان دادمان خیابان درختی خیابان نورانی پلاک ۱۱۶

شماره تماس همراه مکانیک : ۰۲۱۴۵۶۱۲۰۰۰

سایت خرید و فروش خودرو : بانی خودرو

از دیگر سایت هایی که می تواندی برای ثبت آگهی از آن استفاده نمایید سایت بانی خودرو است که البته در این سایت آگهی ها کارشناسی نمی شوند و فقط شما میتوانید برای اطلاع رسانی فروش خود ازآن استفاده نمایید. عمده فعالیت این سایت بر معرفی نمایندگی ها و اطلاع رسانی خودرو است. شما می توانید آگهی خود را رایگان ثبت کنید و برای بیشتر دیده شدن مبلغ تعرفه را پرداخت نمایید.

شماره تماس بانی خودرو : ۰۹۱۰۶۶۷۰۹۶۲

مسئول رسیدگی به شکایات پلیس فتا می باشد.

سایت های خرید و فروش ماشین

از دیگر سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو

  • سایت ایران تجارت
  • سایت تخته گاز
  • سایت خودرو ۲۴
  • سایت اتکس
  • سایت شیپور
  • سایت رکاب
  • سایت ماشین بانک

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی