ماشین های خارجی در ایران

لیست ماشین های خارجی در ایران

ماشین های خارجی موجود در ایران

امروزه استفاده از ماشین های خارجی برای بسیاری از افراد جذاب و هیجان انگیز است و دلیل این امر زیبایی منحصر به فرد و ایمنی بسیار بالای این گونه اتومبیل ها می باشد. تعداد ماشین های خارجی در ایران بسیار زیاد هستند و شما روزانه بسیاری از این ماشین ها را در خیابان های شهرتان می بینید. در این مقاله ی زرین کلید سعی داریم لیست ماشین های خارجی در ایران را به شما معرفی کنیم.

پورشه محبوب ترین ماشین خارجی در ایران

یکی از زیباترین، ایمن ترین و جذاب ترین ماشین های دنیا پورشه می باشد.این ماشین محصول کشور آلمان است که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تاسیس شده است.

این خودروی لوکس در ایران طرفداران زیادی دارد و تنها برخی از افراد پر درآمد و ثروتمند توانایی خرید این اتومبیل زیبا را دارند.در سال ۲۰۱۱، تعداد ۵۶۳ دستگاه پورشه را به کشور ایران وارد شد. مدل های پورشه متفاوت است به گونه ای که برخی از آن ها به پورشه پانامرا، پورشه کاین و پورشه کیمن معروف می باشند. این خودرو بیشتر در شهر تهران دیده می شود.

پورشه

هیوندا

یکی دیگر از ماشین های خارجی که طرفداران ویژه ای دارد هیوندا می باشد. این خودروی کره ای در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است. از زیر مجموعه های این خودرو لوکس می توان به کیا موتورز اشاره کرد. مجوز واردات این خودرو در سال ۲۰۰۶ دریافت شد. پنج مدل از این خودرو به نام هیوندا آزرا، هیوندا سوناتا، هیوندا توسان، هیوندا کوپه و هیوندا سانتافه وارد ایران شد.

هیوندا جنسیس ماشین جوان پسند

از دیگر خودروهایی که توسط شرکت هیوندا در کشور کره جنوبی ساخته شده است جنسیس می باشد. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۰۹ وارد ایران شد و در ایران طرفداران آن اکثرا جوانان هستند.

هیوندا جنسیس

هیوندا سانتافه

از پرطرفدار ترین و زیباترین خودروهای خارجی و البته شاسی بلند باید به سانتافه اشاره کرد. این خودرو همیشه طرفدار داشته است. صاحبان این خودرو همیشه با علاقه خاصی نسبت به این خودرو صحبت می کنند. بدون شک این حجم از علاقه به دلیل کیفیت بالا، تجهیزات کامل، بدنه محکم، ایمنی بالا و… می باشد.

این خودرو دارای ۴ سیلندر است و از دیگر مزیت های این خودرو می توان به بازار دست دوم عالی آن اشاره کرد، زیرا قطعات این اتومبیل بسیار کیفیت بالایی دارند و تا مدت ها به خوبی کار می کنند.

هیوندا سانتافه

کیا سراتو

از پرفروش ترن ماشین های خارجی در ایران می توان به کیا سراتو اشاره کرد. افراد با رده های سنی متفاوت در ایران طرفدار این مدل از اتومبیل خارجی می باشند. یکی از دلایل فروش این خودرو طراحی خاص بدنه، ۴ سیلندر بودن موتور، حجم بالای موتور و… می باشد.

کیا سراتو

اپتیما از دیگر خودروهای خارجی در ایران

یکی دیگر از ماشین های کره ای که بازار جهان را توانسته به خوبی در دست بگیرد اپتیما می باشد. این خودرو ظاهری اسپرت و شیک دارد. این خودرو در سال ۲۰۱۲ وارد کشور ایران شد و تاکنون بین معامله گران به خوبی خرید و فروش می شود. خودروی اپتیما بین دیگر خودروهای خارجی ایمنی بسیار بالایی دارد و و از یک موتور پر قدرت برخوردار می باشد.

اپتیما

ماشین های شاسی بلند

حتما شما هم می دانید که در ایران این گونه خودروهای شاسی بلند بسیار محبوب هستند. افراد به دلیل اینکه این گونه اتومبیل ها بسیار چشم گیر و جادار هستند به خرید این گونه اتومبیل ها روی می آورند. ماشین های شاسی بلند خارجی انواع متفاوتی دارند.

رنو داستر

رنو داستر یا همان داچیا اولین بار توسط یکی از نمایندگان رسمی رنو در ایران وارد شد.این اتومبیل در دو تیپ SE و PE در اختیار خریداران قرار گرفت. اولین نمایندگی این اتومبیل نگین خودرو نام داشت.

داستر

تویوتا

از دیگر ماشین های شاسی بلند می توان به تویوتا CHR اشاره کرد. این خودرو یک اتومبیل ژاپنی است و نسبت به دیگر خودروهای شاسی بلند بزرگ تر و بلندتر می باشد. این اتومبیل قدرت بسیار بالایی دارد و از طراحی ویژه ای برخوردار است. این اتومبیل در ایران با دونوع موتور در اختیا افراد قرار می گیرد. یکی از این مدل ها بنزینی و دیگری هیبریدی می باشد.

خرید تویوتا

خودروهای پرفروش خارجی در ایران

بازار خودرو به ویژه خودرهای خارجی در ایران و کل دنیا برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشند؛ بنابراین خیلی از افراد برای کسب درآمد بالا به خریدو فروش خودروهای خارجی روی می آورند. برخی از شرکت ها به یکباره خودرویی را برای فروش تبلیغ می کنند و فروش آن اتومبیل بالا می رود. برخی از این خودروها در سال های اخیر بسیار پرفروش بوده اند.

رنو کولئوس

این خودروی وارداتی در ایران بسیار پرفروش می باشد. یکی از دلایل محبوب بودن این خودرو شاسی بلند آن است. برخی اعتقاد دارند که این خودرو یکی از بزرگترین رقبای سانتافه می باشد.

رنو کولئوس دارای ظاهری دلربا و بدنه ای محکم است. در سال های اخیر این خودرو بالاترین میزان فروش را در بین دیگر خودروهای خارجی داشته است.

رنو کوائوس

هیوندا توسان

یکی دیگر از پروفروش ترین خودروهای خارجی در ایران توسان می باشد. این خودرو رتبه پنجم فروش در سال های اخیر را در کشور داشته است. این اتومبیل کراس اوور می باشد و قابلیت های زیادی در سال های اخیر به آن اضافه شده است. به عنوان نمونه؛ این خودرو مجهز به سیستم ترمز اضطراری، جعبه دنده های خودکار و سیستم هشدار تصادف از جلو می باشد.

توسان

ماشین های پر طرفدار خارجی در ایران

لیست ماشین های خارجی در ایران بسیار زیاد هستند؛ که برخی از آن ها نسبت به دیگر خودروها زیباتر و جذاب تر می باشند. در ایران خودروهای شاسی بلند یا همان کراس اوور ها بسیار طرفدار دارند و از محبوبت خاصی برخوردارند. بیشتر خودرهای خارجی در ایران توسط شرکت های کره ای ساخته شده اند و به طور کلی بازار شرکت هیوندا در ایران و جهان بسیار داغ است.

سوالات متدوال درباره ماشین های خارجی در ایران

زیبا ترین خودروی خارجی در ایران چه نام دارد؟

پورشه در بین ایرانیان از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

بیشتر ماشین های خارجی موجود در ایران توسط کدام کشور ساخته می شوند؟

کشور کره جنوبی بیشترین خودروهای خارجی را به بازار عرضه می کند.

کدام مدل از برند هیوندا در ایران پرفروش تر است؟

سانتافه از پروفروش ترین خودروهای خارجی از برند هیوندا در ایران می باشد.

ماشین پورشه ساخت کدام کشور است؟

اتومبیل پورشه ساخت کشور آلمان می باشد.

خودروهای شاسی بلند بهتر است یا سدان؟

به طور کلی هر دو این خودروها از زیبایی و ایمنی لازم برخوردار هستند، اما در ایران خودروهای شاسی بلند طرفداران بیشتری دارد.

چند مدل از خودروهای هیوندا در ایران را نام ببرید؟

آزرا، سانتافه، کوپه، جنسیس که از خودروهای هیوندا می باشند.

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی