برترین شاسی بلندهای 2021

آشنایی با ۲۲ مورد از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱

کراس اوورها و شاسی بلندها (SUV) به لطف فضای بزرگ و استایل خاصی که دارند، به مطلوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروها در جهان تبدیل‌شده‌اند.

کراس اوورها و SUV یکی از محبوب‌ترین خودروهای جدید در بازار هستند و خودروسازان مدل‌های مختلفی را در هر شکل و اندازه‌ای تولید و عرضه می‌کنند. شاید هنوز هم برخی از این ماشین‌ها در ایران نباشند اما علاقه‌مندان به دنیای ماشین‌ها شیفته دانستن از آن‌ها هستند. به‌ویژه آن‌که طرح جدید مجلس مبنی بر آزادسازی واردات خودرو، در مراحل نهایی تصویب است، امید اینکه بتوانیم شاهد این خودروها در خیابان‌های ایران باشیم، بیشتر شده است. به همین دلیل ما فهرستی را برای آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ تهیه‌کرده‌ایم.

 

آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ سایز کوچک

مزدا CX-30t، شاسی‌بلند پرطرفدار و جمع‌وجور

اگرچه مزدا CX-30 2021 ازنظر اندازه به SUV CX-3 نزدیک است، اما یک پیشنهاد مدرن‌تر و بسیار مطلوب است. ظاهر، طراحی داخلی و پیشرانه خود را از مزدا ۳ سدان و هاچ بک وام می‌گیرد و یک سیستم تعلیق کمی بلند شده را به آن اضافه می‌کند که حسی شبیه به SUV (البته به‌سختی) از پشت فرمان را به آن می‌بخشد. موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر قدرت کافی را فراهم می‌کند و می‌توان آن را با دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ متحرک استفاده کرد. یک پیشرانه ۲٫۵ لیتری تور بو بسیار قوی‌تر اختیاری است و به‌صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. در داخل ماشین، شما یک کابین تقریباً گران‌قیمت پیدا خواهید کرد که باید روی رقبای گران‌تری مانند آئودی Q3 و BMW X1 را کم کند! مزدا مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد کمک‌راننده را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. مزدا یکی از برترین شاسی بلندهای جمع‌وجوری است که در لیست بهترین خودروهای ۲۰۲۱ جهان‌دیده می‌شود.

Hyundai Kona هیوندای کونا

هیوندای کونا ۲۰۲۱ حتی پس از سه سال از آغاز به کار، با ظاهر جسورانه خود همچنان محبوب و پرطرفدار است. اما این SUV چیزی فراتر از یک سبک خاص است، زیرا هندلینگ دقیق و موتور چهار سیلندر توربوشارژ اختیاری را ارائه می‌دهد. اگر نمی‌توانید خودروی خود را به پیشرانه ۱۷۵ اسب بخار توربو ارتقا دهید، مدل اصلی بدون توربو کندتر است، اما رانندگی با آن بسیار سرگرم‌کننده است. اتاقک Kona برای چهار بزرگ‌سال زیبا و راحت است، اگرچه فضای سر صندلی عقب و فضای بار به‌اندازه رقبای کمی بزرگ‌تر سخاوتمند نیست. هیوندای کونا همچنان یکی از بهترین و برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ امروزی است.

Kia Soul، کیا سول

کیا سول ۲۰۲۱ با طراحی منحصربه‌فرد جعبه‌ای و کابین بسیار جادار “سرگرم‌کننده” را جذاب و کاربردی می‌کند. SUV زیر کامپکت در حال رقابت با شرکت‌های کیا سلتوس جدید و هیوندای کونا است، اما Soul به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر است. کیا بین دو موتور چهار سیلندر مجهز به گاز که یکی از آن‌ها موتور توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخار قدرتمند است، به خریداران حق انتخاب می‌دهد. از طرف دیگر، می‌توانید منتظر مدل الکتریکی آینده باشید. درحالی‌که کیا سول را به‌عنوان یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ عرضه می‌کنند، فقدان دیفرانسیل چهارچرخ خودرو و محدوده فاصله از زمین باعث می‌شود تا بیشتر یک هاچ بک بزرگ به نظر برسد. بااین‌حال، دارای شیوه‌های رانندگی سرگرم‌کننده‌ای است که ماهیت عجیب‌وغریب آن را تکمیل می‌کند. ۲۰۲۱ Soul به‌ویژه ازنظر مصرف سوخت مقرون‌به‌صرفه نیست و مدل پایه هیچ ویژگی کمکی به راننده ارائه نمی‌دهد.

Volvo XC40، ولوو XC40

ولوو XC40 هر آنچه را که در برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ و معروف دوست داریم با ظاهر جوانانه‌تر و رانندگی جذاب ترکیب می‌کند. ولوو، دو توربوشارژ چهار سیلندر مختلف را ارائه می‌دهد: موتور T4 184 اسب بخاری با دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود و T5 قدرتمندتر ۲۴۸ اسب بخار به‌طور استاندارد چهارچرخ محرک است. در داخل ماشین، خریداران یک کابین طراحی‌شده متفکرانه با تعداد زیادی اتاقک ذخیره‌سازی و ویژگی‌های بسیار پیشرفته پیدا می‌کنند. ولوو در مقایسه با اکثر رقبای متقاطع کراس اوور خود-مانند بی ام و X1 و مرسدس بنز کلاس GLA-XC40 موقعیت رانندگی فرماندهی بیشتری دارد و باعث می‌شود احساس بزرگ‌تری نسبت به آنچه هست داشته باشد و به همین دلیل می‌تواند یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ برای جوانان باشد.

BMW X1

در زیر نمای بیرونی BMW X1، که ظاهری تا حدودی ناشناس دارد، یک شاسی بازیگوش نهفته است که به این شاسی‌بلند کوچک به‌عنوان یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ شخصیت برنده می‌بخشد. همه X1 ها دارای موتور ۴ سیلندر ۲۲۸ اسب بخاری توربوشارژ هستند که قدرت قابل‌توجهی را به همراه مصرف سوخت مناسب ارائه می‌دهد. در جاده‌ای پرپیچ‌وخم، Ute زنده می‌شود و بیشتر همان فرمان پذیری و ظرافت سواری را که شرکت بی ام و به آن معروف است، ارائه می‌دهد. در داخل ماشین، اتاقک برای چهار بزرگ‌سال جادار است و محوطه بزرگ بار، چمدان، مواد غذایی و اقلام حجیم را به‌راحتی می‌بلعد. بااین‌حال، برخی از مواد اولیه و یک جفت صندلی جلو به شکل چهارپایه، درخشش X1 را کمی کم می کند.

BMW X2

موتور استاندارد این خودرو همان چهار سیلندر توربوشارژ ۲۲۸ اسب بخاری است که در X1 وجود دارد، اما هندلینگ کمی تیزتر X2 باعث می‌شود لذت بردن از آن در جاده‌های پیچ‌دار بیشتر لذت‌بخش باشد. برخلاف X1، ب ام و X2 را با یک دیگ ۳۰۲ اسب بخاری ارائه می‌دهد که آن را به یک دستگاه عملکرد تنفس آتش تبدیل می‌کند. فضای داخلی این خودرو، برای افراد و محموله محدودتر است. اما آن دسته از خریداران متقاطع که برای عملکرد بیش از هر چیز ارزش قائل هستند، X2 را مطلوب‌تر از خواهر و برادران خود در لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ می‌دانند.

فولکس‌واگن تیگوان

بخش آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ جمع‌وجور پر از گزینه‌های خوب است، اما یکی از موارد موردعلاقه ما فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۱ است که یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این مدل زیبا، مجهز و کاربردی است. به‌علاوه، VW یکی از دو SUV جمع‌وجور است که ردیف سوم صندلی‌های اختیاری را ارائه می‌دهد (دیگری Mitsubishi Outlander است). همه مدل‌ها با موتور چهار سیلندر ۱۸۴ اسب بخاری عرضه می‌شوند، که البته کمی تکان‌دهنده است. بااین‌حال، مصرف سوخت آن با رقبایی مانند هوندا CR-V و تویوتا RAV4 قابل‌رقابت است. درحالی‌که تیگوان برخی از پویایی‌های رانندگی تند را ارائه می‌دهد که ما را به اکثریت خط فولکس‌واگن علاقه‌مند‌ می‌کند، اما کاربردی بودن آن واقعاً ارزش خرید را دارد.

تویوتا RAV4: یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ جمع‌وجور

تویوتا RAV4 2021 از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ است که تقریباً برای همه افراد چیزی را ارائه می‌دهد و حرفی برای گفتن دارد. پایه LE پایان اقتصادی طیف را پوشش می‌دهد درحالی‌که مدل‌های مجهز Limited و TRD Off-Road مقادیر چشمگیری از تجهیزات را برای دو نوع خریدار متفاوت ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند کدام تریم را انتخاب کنید، RAV4 دارای موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر و هشت سرعته اتوماتیک است. دیفرانسیل جلو استاندارد است اما چهارچرخ محرک در مدل‌های LE، XLE، XLE Premium و Limited اختیاری است و در مدل‌های Adventure و TRD Off-Road استاندارد است. ظاهر RAV4 با فک مربعی شکل از SUV 4Runner و وانت تاکوما الهام گرفته‌شده است، اما ساختار خودروی آن سواری نرم‌تری نسبت به هر یک از این کامیون‌ها دارد. اتاق‌های داخلی جادار هستند و مصالح انتخاب‌شده بادوام هستند، اما خریدارانی که به دنبال ویژگی‌های راحتی مدرن مانند صندلی‌های قابل تنظیم برقی، استارت با دکمه و نظارت بر نقطه کور هستند، آن‌چنان شیفته مدل ابتدایی نخواهند شد.

تویوتا

تویوتا RAV4 هیبریدی

پیشرانه‌های تمام الکتریکی و هیبریدی همچنان به‌سرعت در سراسر صنعت خودرو گسترش می‌یابند، بنابراین جای تعجب نیست که تویوتا متخصص خودروهای هیبریدی یک RAV4 هیبریدی ۲۰۲۱ و پلاتین هیبریدی RAV4 بانام Prime را ارائه می‌دهد. این خودروساز ژاپنی درس‌های آموخته‌شده از هیبرید پریوس خود را برای ورود به کلاس شاسی بلندهای کامپکت SUV به کار گرفته است. بر اساس RAV4 معمولی غیر هیبریدی، RAV4 Hybrid و Prime کاربردی و ویژگی‌های مشابهی را با بهره‌وری سوخت بسیار بهتر و در مورد پرایم، محدوده رانندگی قابل‌احترام تنها برقی ارائه می‌دهند. این تویوتاهای برقی در این بخش تنها نیستند-نسخه های هیبریدی Honda CR-V، Ford Escape و Mitsubishi Outlander نیز در دسترس هستند-اما آن‌ها به‌خوبی مجهز شده‌اند تا بتوانند در لیست گران‌ترین خودروها هم با یکدیگر رقابت کنند. ازآنجاکه طرح جدید مجلس، واردات خودروهای هیبریدی را هم آزاد می‌کند، ممکن است به‌زودی شاهد این خودروی چشم‌نواز در سطح شهر باشیم! و البته، امیدواریم شما صاحب یکی از آن‌ها باشید.

پورشه ماکان

اگر خبری از محدودیت‌های موجود نبود، شخصاً خودم این ماشین را در لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱، انتخاب می‌کردم! اما جدا از شوخی پورشه ماکان ۲۰۲۱ با شاسی تصفیه‌شده، موتورهای قوی توربوشارژ و کابین راحت، یک بسته دومنظوره است که برخلاف سایر خودروهای امروزی در جاده است. عملکرد این خودرو چشمگیر است و سیستم تعلیق Macan شخصی‌سازی‌شده است: در هنگام پیچیدن محکم باشید اما نه آن‌قدر محکم که راحتی مسافرت را در رفت‌وآمد کار فدا کند. این انعطاف‌پذیری است که باعث شده Macan در لیست آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ ما قرار گیرد. سیستم چهارچرخ محرک استاندارد است و خریداران می‌توانند یکی از سه موتور توربوشارژ را انتخاب کنند.

برترین شاسی‌بلند لوکس جمع‌وجور: پورشه ماکان

پورشه ماکان توربو ۲۰۲۱ بهترین کراس اوور برای رانندگی روی کره زمین است. این حرف اغراق نیست، حقیقت است. باوجود مرکز ثقل بالاتر و وزن محدودتر از پورشه ۷۱۸ باکستر و ۷۱۸ کیمن، SUV لوکس جمع‌وجور تقریباً به همان اندازه جذاب است. مدل توربو پورشه ماکان چیزهای زیادی به اشتراک می‌گذارد، دارای بالاترین برچسب قیمت و قدرتمندترین موتور است، یک V-6 توئین توربو ۴۳۴ اسب بخاری که به طرز شنیداری هیجان‌انگیز و بی‌رحمانه سریع است. این خودرو با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه و سیستم محرک تمام چرخ محرک کار می‌کند. مجهز به این ویژگی‌های جذاب، تنظیم شاسی ماوراء طبیعی پورشه تجربه‌ای همه‌جانبه را در اختیار راننده قرار می‌دهد که از محدودیت‌های انواع SUV فراتر می‌رود. همچنین در نظر داشته باشید که می‌تواند بیش از هر خودروی اسپرت افراد و اقلام را حمل کند. به همین دلیل است که ما فکر می‌کنیم Macan Turbo عملاً بی‌نقص است و لقب برترین شاسی‌بلند ۲۰۲۱ را به آن اختصاص می‌دهیم!

آلفا رومئو استلویو کوادریفوگلیو

لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ کم نیستند اما هیچ‌کدام به‌اندازه آلفا رومئو استلویو کوادریفوگیو ۲۰۲۱ جذاب نیست. خوشبختانه رانندگی خیره‌کننده ایتالیایی به همان اندازه لذت‌بخش است که می‌توان به بدنه منحنی آن نگاه کرد.. شایان‌ذکر است که Alfa به دلیل مسائل مربوط به قابلیت اطمینان شهرت دارد. بااین‌وجود، شش دیگ جذاب، نیرو را از طریق یک اتوماتیک هشت سرعته محتاطانه به همه چرخ‌ها می‌فرستد که می‌تواند با پاروهای برجسته روی ستون جابجا شود. مطمئناً حجم داخلی Stelvio QF 2021 کوچک‌تر و قیمت آن بالاتر از رقبای لوکسش است، اما جذابیت و انحصاری بودن آن بیشتر نمایان است.

آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ سایز متوسط

کیا سورنتو

کیا با نسخه تصویری کراس اوور سایز متوسط ​​خود، سورنتو ۲۰۲۱ را از مینی ون به عضلانی تبدیل می‌کند. نسل جدید با شباهت مربع‌تر و جزئیات قاطع‌تر، بسیار متفاوت از نسل قبلی است. طراحی کابین نیز با رابط‌های دیجیتالی صاف و طراحی زیبا در سراسر آن نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت کرده است و باعث شده است این خودرو در لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ قرار بگیرد. این SUV سه ردیفه همچنین دارای پیشرانه‌های متنوعی است، ازجمله موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۲۸۱ اسب بخار و مدل هیبریدی که ۳۹ مگا پیکسل در شهر تحویل می‌دهد.

کیا تلوراید

کیا تلوراید ۲۰۲۱ یک کراس اوور فوق‌العاده سه ردیفه است زیرا برای رفت‌وآمد در خانواده‌ها عالی است و گران‌تر از آنی که هست به نظر می‌رسد. اعتبار کیا برای ارائه تجربه رانندگی عالی و ویژگی‌های محبوب باقیمت مناسب باعث شده است در لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ باشد. Telluride رحم ندارند و از رقبای SUV سایز متوسط ​​خود در همه رده‌های مهم پیشی می‌گیرد. درحالی‌که پیشرانه استاندارد V-6 می‌تواند ازنظر مصرف سوخت کمتری داشته باشد، و اگر رفتار رانندگی آن تیزتر هم باشد، ناراحت نمی‌شویم، اما نمی‌توان انکار کرد که از مأموریت خود برای جابجایی افراد و وسایل آن‌ها بهتر از هر چیزی در کلاس خود فراتر می‌رود. تلوراید ۲۰۲۱ به‌سادگی سطوح بی‌نظیری از امکانات لوکس و قابل‌توجه را ارائه می‌دهد، به همین دلیل باعث می‌شود احساس کنید که ثروتمندتر از آنی هستید که حساب بانکی شما نشان می‌دهد!

هیوندای پالیسد

اگرچه Palisade 2021 دارای پلتفرمی با Kia Telluride است، اما ظاهر خاص هیوندای به طرز هوشمندانه‌ای طاقچه خاص خود را نشان می‌دهد. این به آن اجازه می‌دهد تا برای زیرمجموعه‌های مختلف خریداران SUV جذاب باشد، درحالی‌که بسیاری از موارد موردعلاقه ما در مورد Telluride را ارائه می‌دهد، ازجمله یک پیشرانه روان، کابین جادار و رانندگی ایمن جاده‌ای، Palisade رویکردی مجلل‌تر را در پیش‌گرفته است، با تزئینات بالای آن سطوح راحتی و ظرافت تقریباً شبیه جنسیس را ارائه می‌دهد. پوشش طولانی گارانتی و فناوری استاندارد کمک‌راننده هنوز دو دلیل دیگر برای داشتن Palisade در لیست آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ است.

مزدا CX-9

مزدا CX-9 2021 بسیاری از ویژگی‌های اصلی رانندگی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. هندلینگ آن بسیار تیزتر از سایر رقبای خود است و مجهز به توربوشارژ چهار سیلندر است که قدرت کافی را برای اکثر رانندگان فراهم می‌کند. کابین مزدا فضایی تقریباً لوکس و فهرستی رقابتی از ویژگی‌های استاندارد و اختیاری را ارائه می‌دهد. مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک‌راننده نیز استاندارد هستند. رقبایی مانند Kia Telluride و پسرعموی بزرگ آن، Hyundai Palisade، فضای بیشتری برای مسافران و محموله‌ها ارائه می‌دهند، اما CX-9 همچنان یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ موردعلاقه ما است که به کسانی که ازنظر هندلینگ و رانندگی اهمیت زیادی می‌دهند توصیه می‌شود.

پاسپورت هوندا

هوندا پاسپورت ۲۰۲۱، جادار، توانمند و مجهز به امکانات عالی، به‌عنوان یک شاسی‌بلند متوسط ​​اندازه خود را نشان می‌دهد. این خودرو کاملاً مدرن است و دارای تجهیزات ایمنی استاندارد و ویژگی‌های اختیاری فن‌آوری است. موتور استاندارد V-6 آن قدرتمند است و فضای داخلی آن نیز کاربردی و ظرفیتی است. معایب اصلی آن شامل مصرف سوخت بالا و برخی از کنترل‌های داخلی گاه‌به‌گاه است. باوجوداین مشکلات، این SUV یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ است.

برترین خودروهای شاسسی بلند

پورشه کاین

پورشه کاین ۲۰۲۱ ازنظر طراحی یک شاسی‌بلند است اما ازنظر ظاهری یک خودروی اسپرت است. این بزرگ‌ترین پورشه طیف متنوعی از پیشرانه‌ها را ارائه می‌دهد که شامل یک جفت V-6 ماهر، یک هیبرید پلاگین مدرن و یک V-8 توربو دوقلو است. فضای داخلی جادار آن به لطف فهرست گسترده گزینه‌های موجود پورشه، اساساً یک بوم برای سفارشی‌سازی است. درحالی‌که این ویژگی‌ها می‌توانند به‌سرعت قیمت آن را افزایش دهند، حداقل آن‌ها به‌دلخواه افراد هستند. علاوه بر این، کاین ۲۰۲۱-و همتای کوپه آن کراس اوورهای لوکس سایز متوسط ​​هستند که علاقه‌مندان به رانندگی را کاملاً درگیر خود می‌کنند. این آن‌ها را به انتخاب موردعلاقه ما در لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ تبدیل می‌کند.

BMW X5

ازنظر ما، یک شاسی‌بلند لوکس سایز متوسط ​​زمانی بهترین عملکرد را دارد که رضایت رانندگی در جاده را با تکنولوژی مدرن و کابین شیک ترکیب کند و BMW X5 این کار را انجام می‌دهد. این خودرو با سه پیشرانه مختلف ارائه می‌شود ازجمله مدل پلاگین هیبریدی و موتور توربو V-8 با عملکرد بالا و رفتار جاده‌ای X5 که کاملاً اسپرت است. طراحی ظاهری آن بدون داشتن زرق‌وبرق زیاد جذاب است و فضای داخلی باکیفیت، صندلی‌های راحت و امکانات لوکس برای سرنشینان فراهم است و آن را به یکی از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ تبدیل می‌کند. این خودرو با رقابت جدی مانند آئودی Q7، پورشه کاین و مرسدس بنز کلاس GLE مواجه است.

آشنایی با برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ سایز بزرگ

BMW X7

این خودرو بهترین مدل این برند است و هاله‌ای غیرقابل‌انکار و سطح قابل‌توجهی از عملکرد را به ارمغان می‌آورد. در پشت پنجره مشبک کلیه خطی SUV سه ردیف، سه گزینه موتور عالی توربوشارژر وجود دارد. درحالی‌که مدل استاندارد مستقیم شش سیلندر با ۳۳۵ اسب بخار قدرت کافی دارد، یک V-8 هوس‌انگیز وجود دارد که ۵۲۳ یا ۶۱۲ اسب بخار قدرت دارد. برای به دست آوردن پیشرانه با بالاترین خروجی نیاز به سفارش Alpina XB7 است که تقریباً دو برابر مدل اصلی هزینه دارد اما مازاد انتظار برای کسانی که توانایی خرید آن رادارند را برآورده می‌کند. بااین‌حال، زیبایی بی ام و بزرگ این است که همه دارای کابین شیک و آرام و همچنین امکانات رفاهی لوکس و فناوری کمک‌راننده هستند. اگرچه فضای داخلی آن کوچک‌تر از نمای بیرونی آن است و صندلی‌های عقب قدرتمند آن عملکرد ضعیفی دارند، اما X7 2021 بالاترین نمرات را در بین لیست گران‌ترین و برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ کسب می‌کند.

Chevy Suburban شورولت

Chevy قدیمی‌ترین پلاک خود را با Suburban جدید ۲۰۲۱ دوباره اختراع می‌کند و این بزرگ‌تر و بهتر از همیشه است. با Chevy Tahoe که دوباره طراحی‌شده است، اشتراکات زیادی دارد. بااین‌حال، طول اضافی آن و سیستم تعلیق عقب مستقل که به‌تازگی تصویب‌شده است، بار و فضای ردیف سوم بیشتری را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که Burban به بزرگ‌ترین شاسی‌بلند مجهز به پاپیون و رقیبی جدی برای گزینه‌های عظیم مانند Ford Expedition Max تبدیل شود. علاوه بر موتورهای V-8 آشنا، Chevy اکنون شامل یک گزینه دیزلی با بار گشتاور است. البته، این خودرو تجهیزات فراوان ازجمله تجهیزات کمکی راننده معاصر و امکانات بی‌شمار سرگرمی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود در لیست برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ باشد.

Chevy Tahoe شورولت tahoe z71 2021

عبارت جدیدترین و بزرگ‌ترین ممکن است کلیشه‌ای باشد، اما درواقع در مورد Chevy Tahoe کاملاً صدق می‌کند. SUV سه ردیفه با چهره‌ای تازه و محتوای معاصر، نسخه کوتاه‌تر همانند Chevy Suburban جدید است. تاهو ۲۰۲۱ نه‌تنها در خارج بزرگ‌تر است، بلکه ردیف سوم و محوطه بار آن نیز افزایش‌یافته است. این تا حدودی به دلیل اولین سیستم تعلیق عقب مستقل آن است که مشکلات نسل قبلی را برطرف می‌کند. در کنار یک کابین بزرگ‌تر، دو موتور V-8 وظیفه‌شناس و همچنین یک دیزل کارآمد و گشتاور ارائه می‌دهد. همچنین تعدادی از گزینه‌های کمک‌راننده و ویژگی‌های سرگرمی محبوب وجود دارد که به‌عنوان یکی برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ انتخاب خانواده‌ها است.

در این لیست تنها چند مورد از برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۱ را معرفی کردیم و امیدواریم با طرح جدید آزادسازی واردات خودرو خارجی، و حتی اگر توان خریدشان را نداریم، بتوانیم شاهد تردد این خودروها در سطح کشور باشیم!

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی