خیابان های کیش

خیابان‌ها و محله‌های کیش، از تفریح تا زندگی و سرمایه گذاری

با افزایش هزینه‌های زندگی و سفر به خارج از کشور، خیابان‌ها و محله‌های کیش به پاتوق افرادی تبدیل‌شده است که شیفته زندگی لوکس هستند. معماری به سبک مدرن، در کنار امکانات بی‌نظیر تفریحی این جزیره باعث شده است مقصد توریستی بسیاری از اتباع خارجی باشد. با رشد سفرهای توریستی و گردشگری به کیش، کمتر مسافری پیدا می‌شود که پس از سفر و تجربه زندگی در کیش، مشتاق به آشنایی بیشتر با این جزیره دل‌انگیز نشده باشد.

کیش تنها عضو سازمان مناطق آزاد جهان از ایران است و می‌تواند مقصد مناسب زندگی و سفر برای شما باشد. آشنایی با خیابان‌ها و محله‌های کیش قبل از آن‌که سری به این جزیره بزنید خالی از لطف نیست.

بهترین محله‌های کیش برای زندگی

بسیاری از افراد به‌محض ورود و سفر به جزیره کیش، با دیدن امکانات کامل این جزیره، به فکر اقامت هرچند کوتاه‌مدت در این جزیره می‌افتند. تقاضا برای اجاره و خرید ملک در کیش بسیار زیاد است. آینده این جزیره بسیار روشن‌تر از وضعیت کنونی‌اش خواهد بود و حتی بازنشسته‌ها و صاحبان سرمایه، مشتاق به سرمایه‌گذاری در این جزیره هستند تا در ماه‌های خوش آب‌وهوای این جزیره، طبیعت بکر و دست‌نخورده آن و همچنین تجربه زندگی اروپایی در جزیره کیش را، به‌هیچ‌عنوان از دست ندهند.

بهترین محله‌های کیش برای سکونت دائم و موقت، معمولاً شهرک‌های مسکونی این جزیره هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. اما مناطق مسکونی پراکنده در کیش هم وجود دارند که برخی از آن‌ها به‌صورت ویلایی و ساحلی بوده و برخی به‌صورت آپارتمان و مجتمع هستند.

بیشتر این پروژه‌های مسکونی در کیش، نوساز و کاملاً مجهز هستند. از معروف‌ترین محله‌های مسکونی برای زندگی در کیش می‌توان از شهرک دامون کیش، شهرک نسیم، مجتمع مسکونی پاسارگاد، مجتمع مسکونی آناهیتا، شهرک دیدنی‌ها، دهکده ساحلی خلیج‌فارس و شهرک آفتاب کیش نام برد. این شهرک‌ها و مجتمع‌ها خارج از محدوده صدف و صفین در کیش هستند و به دلیل قیمت پایین‌تر، طرفداران خودشان را دارند.

خیابان‌ها و محله‌های کیش

شهرک‌های مسکونی جزیره کیش

هرچند کیش یکی از ایمن‌ترین جزایر ایران است بااین‌حال، نگرانی سرمایه‌گذاران در خصوص نگهداری از ملک خود باعث شده است شهرک‌های مسکونی کیش، به یکی از پرطرفدارترین مناطق برای زندگی، سرمایه‌گذاری و تفریح در این جزیره تبدیل شوند. البته امکانات این شهرک‌ها ازجمله نزدیکی به مراکز خرید، رستوران‌ها، داشتن ساحل اختصاصی و نگهبان هم در این نتیجه بی‌تأثیر نبوده است. دو شهرک صدف و دامون در کنار منطقه مسکونی صفین معروف‌ترین و بهترین مناطق کیش هستند.

  • شهرک صدف در جزیره کیش

این شهرک در شرق جزیره کیش، در ۷ فاز ساخته‌شده است. فرقی نمی‌کند که علاقه‌مند به زندگی ویلایی باشید یا آپارتمان‌های لوکس انتخابتان باشد، شهرک صدف برای هر نوع سلیقه‌ای، مناسب است. هرچند این شهرک، مستقیماً به ساحل راه ندارد اما منظره بسیاری از پنجره‌های این شهرک، دریای آبی و نیلگون خلیج‌فارس است. سینما و پارک اختصاصی، امنیت بالا، نزدیکی به مراکز درمانی و خرید، از امکانات رفاهی و تفریحی این شهرک هستند که علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

  • شهرک دامون در جزیره کیش

فرقی نمی‌کند که برای چه به کیش می‌آیید، درهرصورت شهرک دامون یکی از بهترین محله‌های مسکونی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شهرک در مجاورت خلیج‌فارس واقع‌شده و با نظمی چشمگیر، همه را مدهوش خودش می‌کند، اگر باور ندارید کافی است نگاهی به ‌عکس‌های شهرک دامون بیندازید!

محله زیبا و اشرافی دامون گزینه‌های متعددی ازجمله، خانه‌های دوبلکس، آپارتمان‌های چندطبقه و مجتمع‌ها و برج‌های آسمان‌خراش را پیش رویتان می‌گذارد تا بر اساس نیاز و سلیقه خود، محل اقامتتان را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. خیابان و میدان وصال، در نزدیکی شهرک دامون واقع‌شده است که رفت‌وآمد شما را بسیار آسان می‌کند. البته امکانات تفریحی و رفاهی ازجمله، استخر، بیمارستان، مراکز خریدی همچون مرکز خرید دامون هم بسیار نزدیک هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

منطقه مسکونی صفین در کیش

اگر قصد سرمایه‌گذاری در کیش را دارید، این منطقه بهترین گزینه پیش روی شماست. قیمت مناسب و ساختار محله صفین، شاید به دلیل دور بودن آن از مرکز شهر باشد اما در سال‌های اخیر، سرعت ساخت‌وساز در مناطق مختلف کیش آن‌قدر بالا رفته است که ساختمان‌های نوساز، به‌زودی جای همه خانه‌های بومی را خواهند گرفت. منطقه صفین به دو بخش قدیم و جدید معروف است.

  • محله صفین قدیم در کیش

محله صفین قدیم، محل زندگی بومیان کیش است که کیشوندی نامیده می‌شوند و شغل آن‌ها از دیرباز باغداری و صید مروارید بوده است. مردم این منطقه هنوز هم چهره قدیمی شهر را با پوشیدن لباس‌های محلی رنگارنگ و زیبا حفظ کرده‌اند. حتی اگر در این منطقه سرمایه‌گذاری نکردید، حتماً برای بازدید از بافت محلی صفین قدیم و مشاهده بادگیرها، قنات‌ها و خانه‌های کاه‌گلی وقت بگذارید.

  • محله صفین جدید در کیش

این منطقه مسکونی، در فازهای مختلفی ساخته‌شده است که معروف‌ترین و سودآورترین منطقه آن، منطقه نوبنیاد است. رستوران ساحلی میر مهنا، بازار صفین (عرب‌ها)، مجتمع تجاری پارس خلیج، درخت سبز کیش، باغ بهشت و بازار ماهی‌فروشان در نزدیکی این منطقه قرار دارد. اگر قصد سکونت دائم در کیش را دارید این منطقه می‌تواند با فضای صمیمی و ایمن خود، یکی از مناسب‌ترین مقاصد برای شما باشد.

مزایای زندگی و سرمایه‌گذاری در کیش

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید ملک در کیش، این است که این جزیره کوچک بخشی از مناطق آزاد جهان محسوب شده و باید بر اساس قوانین و مقررات منطقه آزاد اداره شود.

  1. مدیریت و اداره بر اساس قوانین منطقه آزاد:

بر مبنای قوانین سازمان مناطق آزاد، آپارتمان‌های مسکونی جزیره کیش باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند ازجمله آن‌که، در طبقات سوم و آخر ساختمان‌های کیش، باید یک تراس با متراژ ۵۰ تا ۶۰ متری وجود داشته باشند که این مزیت چهره‌ای زیبا و جدید نسبت به سبک معماری همیشگی ایران ایجاد می‌کند. علاوه بر آن، بر اساس قانون تمام ساختمان‌های بالای ۳ طبقه باید آسانسور داشته باشند که این مزیت بزرگی برای بازنشسته‌هایی است که قصد سرمایه‌گذاری در کیش را دارند. به‌علاوه، امنیت بالای این جزیره کوچک در کنار قوانین مناطق آزاد باعث شده است بافت شهری بسیار مدرن و منظم باشد و دیوارهای ساختمان‌ها همگی حداکثر یک متر و ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع داشته باشند. این موضوع شاید مهم به نظر نیاید اما مقایسه ظاهر بافت شهری کلان‌شهرهای بزرگ با جزیره کیش، این مزیت را به‌خوبی پررنگ می‌کند.

  1. افزایش تقاضا و قیمت برای خرید ملک در کیش

قیمت خانه در کیش، نرخ صعودی دارد که می‌تواند آینده شما را تضمین کند یا ارزش پول شما را حفظ نماید. علاوه بر این، اسناد در جزیره کیش، توسط دو نهاد سازمان مناطق آزاد کیش و اداره ثبت‌اسناد ارائه می‌شود و سندهایی که سازمان مناطق آزاد کیش به ثبت می‌رساند، حین نقل‌وانتقال معاف از مالیات هستند.  همچنین شما می‌توانید با اجاره ملک خود، یک سرمایه‌گذاری پرسود در کیش داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم خیابان‌ها و محله‌های کیش را بررسی کنید و متناسب با سرمایه و نیاز خود، اقدام به خرید ملک در کیش نمایید.

  1. امکانات تجارت و زندگی پرسود در کیش

به شهروندان جزیره کیش، کیشوند گویند و برای آن‌ها کارت کیشوندی صادر می‌شود. مدیریت منطقه آزاد برای شهروندان جزیره کارت سند هویت می‌شوند صادر می‌کند، شرکت هواپیمایی کیش به دارندگان تخفیف می‌دهد و به همین جهت، رفت‌وآمد شما به جزیره بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد شد. شهروندان کیش شامل بومیان، کارفرمایان، کارمندان، دانشجویان، سرمایه‌گذاران، اتباع خارجی هستند. با سرمایه‌گذاری در کیش، شما می‌توانید کارت کیشوندی دریافت نمایید. همچنین از طبیعت، آب‌وهوا و زیبایی این شهر بهره ببرید. اگر قصد راه‌اندازی تجارت خودتان را دارید هم کیش می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. به‌خصوص آن‌که در طول زمان تحریم‌های علیه ایران، بخش عظیمی از کالای مشمول تحریم به این جزیره صادر و از طریق این جزیره در ایران توزیع می‌شوند. برخی از اقلام کالاهای آمریکایی از این مسیر غیرمستقیم وارد ایران می‌شوند.

خرید ملک در کیش

گزینه‌های خرید ملک در کیش، بسته به اهداف، سرمایه و زمان شما متفاوت خواهد بود. ما در زرین کلید، فرصت‌های طلایی خرید خانه در بهترین خیابان‌ها و محله‌های کیش، پیش رویتان قرار می‌دهیم. کافی است برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا درزمینهٔ خریدوفروش و اجاره ملک در سراسر ایران، راهنمایی‌تان کنند.

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی