گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان:

آیا می‌دانید گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان متعلق به کدام برندها هستند؟ با ما همراه باشید تا آنها را به شما معرفی کنیم.

در دنیای امروز خودروها فقط وسیله‌ ای برای حمل و نقل نیستند؛ کمپانی‌های اتومبیل‌سازی با توجه به درخواست و سلیقه مشتریان خود، اقدام به ساخت خودروهایی می‌کنند که ویژگی‌های ظاهری و فنی منحصربه‌ فردی دارند.

کمپانی‌هایی مانند رولز رویس، استون مارتین، بوگاتی و … در ساخت گران ترین ماشین های جهان سابقه‌ای طولانی دارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با همین شرکت‌ها آشنا کنیم و سپس به معرفی لوکس ترین خودروهای دنیا در سال ۲۰۲۱ بپردازیم. پس اگر می‌خواهید با گرانترین ماشین های جهان آشنا شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان

۱۵ تا از گران ترین ماشین های جهان در سال ۲۰۲۱:

حالا وقت آن رسیده که با خفن ترین ماشینهای دنیا در سال ۲۰۲۱ میلادی آشنا شویم. مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جدیدترین محصولات کمپانی‌های بزرگ جهان هستند که در سال جاری میلادی برای کسب عنوان گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان با یکدیگر رقابت می‌کنند. در فهرست زیر  نام  ۱۵ تا از لاکچری ترین  خودروهای جهان را مشاهده می‌کنید و در نهایت با گرانترین ماشین جهان آشنا خواهید شد.

۱۵- استون مارتین والکری (Aston Martin Valkyrie)

قیمت: ۳ میلیون دلار

کمپانی استون مارتین اولین بار در سال ۲۰۱۷ خودروی والکری را معرفی کرد، اما عرضه رسمی این خودرو به بازار به سال ۲۰۲۱ موکول شد. با اینکه حدود چهار سال از معرفی این خودروی شگفت‌انگیز می‌گذرد، اما هنوز هم آمارها و مشخصات فنی آن خیره‌کننده هستند. این خودرو پیشرانه ۶.۵ لیتری، ۱۲ سیلندر و ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد. قیمت والکری به عنوان گرانترین ماشین جهان به پول ایران بیش از ۸۰ میلیارد تومان است.

۱۴- لیکان هایپر اسپورت (LYKAN HYPERSPORT)

قیمت: ۳.۴ میلیون دلار

در مورد لاکچری بودن لیکان هایپر اسپورت فقط به همین نکته توجه کنید که در چراغ‌های جلوی این خودرو ۴۲۰ قطعه الماس ۱۵ عیار به کار رفته است تا جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به این اتومبیل بدهند. این اولین خودروی سوپر اسپورت عربی است که به‌وسیله یک کمپانی در لبنان ساخته شده است. موتور ۳.۸ لیتری این خودرو می‌تواند ۷۸۰ اسب بخار نیرو تولید کند.

۱۳- مک لارن پی ۱ ال‌ام (MCLAREN P۱ LM)

قیمت: ۳.۶ میلیون دلار

این خودرو را باید نسخه‌ای بهینه شده از خودروی P۱ GTR مک‌ لارن بنامیم. در طراحی این مدل اصلاحات جزئی را شاهد هستیم و با بهینه‌سازی موتور، قدرت آن به ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده است. مک لارن پی ۱ ال‌ام حالت آیرودینامیکی فوق‌العاده‌ای دارد. تنها ۵ عدد از این خودرو ساخته شده که همه آنها نیز قبلا به فروش رسیده‌اند.

۱۲-  بوگاتی شیرون پیور اسپرت (Bugatti Chiron Pur Sport)

قیمت: ۳.۶ میلیون دلار

و نسخه Pur Sport به پیشرانه قوی‌تری مجهز شده و ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

۱۱-  لامبورگینی وننو رودستر (LAMBORGHINI VENENO ROADSTER)

قیمت: ۴.۵ میلیون دلار

خودروی وننو رودستر به مناسبت ۵۰ سالگی کمپانی لامبورگینی تولید شده است. این خودرو با پیشرانه ۶.۵ لیتری‌اش دارای ۷۴۰ اسب بخار قدرت است و می‌تواند طی ۳ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. جالب است بدانید که کلمه Veneno در زبان اسپانیایی به معنی «سم» است که اسم مناسبی برای این اتومبیل به نظر می‌رسد، چون طراحی آن واقعا نفس‌گیر و کشنده است!

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان

۱۰-  کونیگزگ سی‌سی‌ایکس‌آر ترویتا (KOENIGSEGG CCXR TREVITA)

قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

در رتبه دهم فهرست گرانترین ماشین جهان کونیگزگ سیسی ایکس آر ترویتا قرار دارد که بدنه آن از الماس پوشیده شده است. موتور ۴.۸ لیتری این خودرو با کمک فناوری سوپرشارژ می‌تواند تا ۱۰۰۴ اسب بخار قدرت تولید کند.

۹-  بوگاتی بولید (Bugatti Bolide)

قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

قدرت این خودرو به ۱۸۲۵ اسب بخار می‌رسد و به همین دلیل مخصوص پیست‌های مسابقه است. گفته می‌شود که از این خودرو فقط ۵ تا ۱۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

۸- پاگانی هوایرا ایمولا (PAGANI HUAYRA IMOLA)

قیمت: ۵.۴ میلیون دلار

پاگانی هوایرا ایمولا ۸۲۷ اسب بخار قدرت دارد و در طراحی آن به نکات خاصی توجه شده است. هواکش سقفی بزرگی که در قسمت بالای خودرو دیده می‌شود، هویت منحصربه‌فردی به آن می‌دهد.

۷-  بوگاتی دیوو (BUGATTI DIVO)

قیمت: ۶ میلیون دلار

کمپانی بوگاتی اعلام کرده که DIVO چابک‌ترین اتومبیلش تا به امروز است. بوگاتی دیوو ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد آن حدود ۲.۴ ثانیه است.

۶- مرسدس مایباخ اکسلرو (MERCEDES-MAYBACH EXELERO)

قیمت: ۸ میلیون دلار

کمتر کسی وجود دارد که با دیدن طراحی عجیب خودروی مایباخ اکسلرو مات و مبهوت نشود. قیمت این خودرو ۸ میلیون دلار است و فقط یک نسخه از آن عرضه می‌شود. ظاهر کشیده و باابهت اکسلرو، آدم را به یاد لیموزین‌های سلطنتی می‌اندازد. اکسلرو طی ۴.۴

ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

۵- بوگاتی چنتودیچی (BUGATTI CENTODIECI)

قیمت: ۹ میلیون دلار

این خودرو با موتور ۱۶۰۰ اسب بخار، پرشتاب‌ترین اتومبیل بوگانی نیز هست و می‌تواند طی ۲.۴ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد.

 

گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان

۴-  رولز رویس سوپتیل (SWEPTAIL BY ROLLS ROYCE)

قیمت: ۱۳ میلیون دلار

وقتی قرار باشد درباره گرانترین ماشین جهان مقاله بنویسیم، غیرممکن است به مدل‌های مختلف کمپانی رولز رویس اشاره‌ای نداشته باشیم. خودروی سوپتیل یکی از لاکچری‌ترین مدل‌های رولز رویس است که بر اساس سلیقه یک مشتری خاص طراحی شده و به همین دلیل ظاهر کاملا منحصربه‌فردی دارد. این اتومبیل دو نفره، یک سانروف پانوراما دارد و طراحی آن به شکلی است که کالسکه‌های سلطنتی را به ذهن می‌آورد.

۳-  پاگانی زوندا اچ‌پی بارچتا (PAGANI ZONDA HP BARCHETTA)

قیمت: ۱۷.۵ میلیون دلار

در ساخت این اتومبیل از مواد بسیار سبکی استفاده شده که باعث می‌شود سرعت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. حداکثر سرعت بارچتا به ۳۳۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا صد آن ۳.۴ ثانیه است. قیمت این خودرو به ۱۷.۵ میلیون دلار می‌رسد و از این نظر یکی از گران‌ترین خودروهای دنیا است. فقط سه نسخه از آن تولید شده که هر سه تا از قبل رزرو شده‌اند.

۲-  بوگاتی لا ویچر نویر (BUGATTI LA VOITURE NOIRE)

قیمت: ۱۹ میلیون دلار

این خودرو با الیاف کربن ساخته شده و رنگ مشکی آن جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. موتور ۸ لیتری لا ویچر نویر تا ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و سرعت آن به ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

۱-  رولز رویس بوت تیل (Boat Tail)

یک خودرو کانلا سفارشی از این کمپانی که تقریبا بدون رقیب در صدر لیست گران‌ترین و لاکچری‌ترین ماشین‌های جهان قرار دارد.

قیمت: ۲۸ میلیون دلار!

کلام آخر:

در این مقاله با لاکچری ترین ماشین های دنیا آشنا شدیم و همچنین بزرگترین کمپانی‌های سازنده این ماشین‌ها را شناختیم. همان طور که خواندید، قیمت این خودروها بسیار بالا است و کمتر کسی توان خریدن آنها را دارد. اما گران ترین ماشین های جهان هم مشتریان خاص خودشان را پیدا می‌کنند. افرادی که به دنبال یک خودروی لوکس و تجملاتی هستند و آن را به چشم یک شیء هنری نگاه می‌کنند. نظر شما درباره اتومبیل‌هایی که معرفی کردیم چیست؟

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی