لیست املاک تهران

لیست مشاورین املاک تهران

امروزه اگر قصد خرید یا فروش ملک را داشته باشید قطعا بدون کمک بنگاه ها یا مشاورین املاک تهران موفق به معامله نخواهید شد. جالب است بدانید که این روزها مشاوره املاک جزو شغل های پردرآمد محسوب می شود، زیرا این افراد می توانند در هر معامله ای حق کمیسیون و مبلغی را به عنوان کار مزد دریافت کنند.

همین امر باعث شده است که تعداد بنگاه ها در تهران افزایش پیدا کند. در اینجا قصد داریم لیست املاک تهران را معرفی کنیم.

لیست مشاوران املاک منطقه یک تهران

منطقه یک تهران جزو مناطق مرفه نشین تهران محسوب می شود که خانه ها و آپارتمان های لوکس و ویلایی بسیاری در این منطقه واقع شده است. افراد زیادی در این منطقه زندگی می کنند که ممکن است قصد خرید و فروش املاک و مستغلات خود را داشته باشند.

 

مشاورین املاک سون

یکی از بهترین مشاورین املاک تهران در منطقه جماران مشاور املاک سون می باشد. این بنگاه از ساعت ۸ و نیم صبح مشغول به فعالیت می باشد. آدرس این بنگاه در تهران، خیابان باهنر واقع شده است. افراد می توانند با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۳۸۵۵ با مشاورین این بنگاه ارتباط برقرار کنند.

مشاور املاک سون

مشاور املاک پادشاه

بنگاه پادشاه در منطقه یک تهران واقع شده است. آدرس این مشاور املاک واقع در تهران، قیطریه، اندرزگو نبش خیابان مهرمحمدی جنوبی پلاک ۱۲ طبقه ۴ می باشد. شماره تلفن این بنگاه املاک برای برقراری ارتباط ۰۲۱۲۲۳۹۹۸۰۱ می باشد. معمولا املاک این منطقه با مبلغ بالای ۱۰ میلیارد معامله می شود.

املاک بزرگ فرمانیه

از دیگر بنگاه های معاملات ملکی می توان به املاک بزرگ فرمانیه اشاره کرد. این بنگاه بزرگ در خیابان فرمانیه، پلاک ۱۶ واقع شده است. مشتریان می توانند با شماره گیری ۰۹۱۲۸۳۸۹۶۲۴ با این بنگاه ارتباط برقرار کنند.

لیست مشاورین املاک منطقه دو تهران

یکی دیگر از مناطق مرفه نشین در تهران منطقه ۲ این شهر پر جمعیت می باشد. نام خیابان های اصلی این منطقه سعادت آباد، شهرک غرب و گیشا می باشد. در زیر به برخی از بنگاه های این منطقه اشاره خواهیم کرد.

مشاورین املاک دیپلمات

یکی از معروف ترین مشاورین املاک در منطقه دو تهران، مشاورین املاک دیپلمات نام دارد. این بنگاه معاملاتی واقع در سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، پلاک ۱۴۹ واقع شده است. افراد می توانند جهت خرید، فروش، رهن و اجاره آپارتمان های خود به این بنگاه مراجعه کنند.

لیست مشاورین املاک مناطق تهران

مشاورین املاک بام مرزداران

یکی دیگر از مشاورین املاک در منطقه ۲ تهران می توان به مشاورین املاک بام مرزداران اشاره کرد. این بنگاه واقع در تهران، بلوار مرزداران، خیابان سرسبز جنوبی پلاک ۱ می باشد.

تهران ۲۰

از دیگر مشاورین املاک در منطقه دو تهران می توان به بنگاه معاملاتی تهران ۲۰ اشاره کرد. این مشاور املاک در تهران، منطقه ۲، سعادت آباد، خیابان علامه طباطبایی شمالی، خیابان ۲۰ شرقی پلاک ۳۶ واقع شده است. شما می توانید جهت ارتباط با این بنگاه با شماره ۰۲۱۲۲۰۹۶۴۳۸ تماس حاصل فرمایید.

لیست مشاورین املاک منطقه چهار تهران

از دیگر مناطق مرفه نشین تهران می توان به منطقه ۴ تهران اشاره کرد. نام محله های این منطقه حکیمیه، مجیدیه، لویزان، نارمک شمالی و … اشاره کرد. این منطقه از جمعیت نسبتا بالایی برخوردار است و مراکز فرهنگی گوناگونی همچون فرهنگسرای اشراق در این منطقه واقع شده است. در این منطقه مشاورین املاک متعددی نیز وجود دارد.

مشاور املاک آراز تهرانپارس

یکی از مشاورین مسکن در منطقه ۴ تهران، املاک آراز است. این بنگاه واقع در تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، بعد از تقاطع سجده ای می باشد. افراد می توانند جهت ارتباط با این مشاور املاک با شماره ۰۲۱۷۷۸۷۵۶۵۶ تماس بگیرند.

لیست مشاورین املاک منطقه 2

لیست مشاورین املاک منطقه ۵ تهران

مشاورین املاک زرین کلید

یکی از بهترین مشاورین املاک غرب تهران در منطقه صادقیه تیم زرین کلید می باشد. زرین کلید زیر مجموعه ای از هلدینگ اخلاقی می باشد که در زمینه خرید و فروش ملک و خودرو فعالیت می نمایند. این دفتر از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر مشغول به فعالیت می باشد. آدرس این مجموعه در تهران میدان صادقیه فلکه دوم صادقیه برج افق طبقه ۲ واحد ۲۰۴ واقع شده است. افراد می توانند با شماره ۰۲۱۴۶۱۱۲۱۲۱ با مشاورین این املاک ارتباط برقرار کنند.

مشاورین املاک نارمک

مشاور مسکن نارمک در محله نارمک واقع شده است. آدرس دقیق این بنگاه معاملاتی در محدوه نارمک، نبش خیابان حبیبی پلاک ۷ واقع شده است. اطلاعات تماس این مشاور مسکن ۰۲۱۷۷۹۲۰۱۰۱ می باشد.

لیست مشاورین املاک منطقه ۶ تهران

منطقه ۶ تهران از شمال به بزرگراه همت و از شرق به بزرگراه مدرس ختم می شود. محله های این منطقه به کریم خان، یوسف آباد، بهجت آباد، ساعی و… اشاره کرد. این منطقه شامل ۱۴ محله می باشد. یکی از دلایلی که این منطقه جمعیت بالایی دارد وجود خوابگاه های متعدد دانشجویی است.

مشاورین املاک سعیدی

افرادی که در محله امیر آباد تهران ساکن هستند می توانند جهت خرید، فروش، رهن، اجاره و مشارکت در ساخت مسکن از این بنگاه معاملاتی مشاوره بگیرند. این بنگاه واقع در امیر آباد، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از اتوبان جلال آل احمد بین خیابان ۶ و ۷ واقع شده است. مدیریت این مشاوره املاک به عهده ملک سعید می باشد.

مشاورین املاک منطقه 6

املاک کلاسیک

بنگاه املاک کلاسیک جهت خرید، فروش، رهن و اجاره به معامله گران کمک شایانی می کند. این بنگاه املاک واقع در میدان آرژانتین، خیابان وزرا نبش خیابان ۱۶، طبقه دوم پلاک ۶۲ واقع شده است.

مسکن لبخند

از دیگر مشاورین املاک تهران در منطقه ۶ تهران می توان به مشاور مسکن لبخند اشاره کرد. این بنگاه در منطقه ۶، محله هفت تیر، ابتدای پل کریمخان، خیابان حسینی، پلاک ۶ واقع شده است. افراد می توانند جهت ارتباط با این بنگاه با خط ویژه ۸۸۸۶۳۴۰۰ تماس حاصل نمایند.

سخن آخر

تهران یک شهر پرجمعیت است که در مناطق مختلف آن، افراد با طبقات مختلف اجتماعی زندگی می کنند. مناطق ۱، ۲، ۴ تهران که جزو مناطق بالای شهر پایتخت به شمار می آیند و با توجه به اینکه
مردم مرفه نشین در این مناطق زندگی می کنند و املاک واقع شده در این منطقه نیز با قیمت های گزاف در مشاورین املاک، مورد معامله قرار می گیرند.

سوالات متداول درباره مشاورین املاک تهران

  • معروف ترین مشاور املاک در منطقه یک تهران چه نام دارد؟

مشاور املاک سون در منطقه یک تهران واقع در جماران می باشد.

  • مشاورین املاک در فرمانیه تهران کدام هستند؟

املاک بزرگ فرمانیه، املاک سون، املاک دانیال از بهترین مشاوران املاک فرمانیه به شمار می آیند.

  • سه مشاور املاک برتر در منطقه ۲ تهران کدام هستند؟

مشاور املاک خانه، مثلث و گروه کارشناسان مسکن آی تی از برترین مشاوران مسکن در منطقه ۲ می باشند.

  • مشاور املاک پادشاه در کدام منطقه تهران واقع شده است؟

مشاور مسکن پادشاه واقع در منطقه یک تهران در محله قیطریه می باشد.

  • در کدام منطقه از تهران املاک حداقل بالای ۱۰ میلیارد معامله می شود؟

در مناطق بالای نشین تهران مانند فرمانیه، جماران، کامرانیه، زعفرانیه و… املاک و مستغلات حداقل بالای ۱۰ میلیارد معامله می شود.

 

انتشار در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست نوشته

نوشته های پیشنهادی

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان

گران ترین ماشین جهان مقاله ما در خصوص یکی از گران ترین ماشین جهان از یک  برند مشخص می باشد. که ما از برند مرسدس

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل

اهمیت چیدمان صحیح منزل: چیدمان و دکوراسیون داخلی و تعریف آن: شاید در ابتدای امر، دکوراسیون، اهمیت چیدمان صحیح منزل و طراحی آن، زیاد پیچیده

فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی ریشه‌ی آیین فنگ شویی (Feng Shui) به باورهای مردمان شرق آسیا، به‌ویژه اهالی چین باستان برمی‌گردد. طبق ادعای آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی